کد خبر: ۸۶۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 28 June 2020

کودک تالشی برگزیده مهرواره سراسری لبخند بهارانه شد

تابناک/ مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش گفت: کیهانه ابراهیمی عضو این کانون، در مهرواره لبخند بهارانه که از سوی کانون مرکزی در سطح کشور برگزار شد، رتبه نخست بخش ادبی را احراز کرد.

شهلا ابراهیمی عصر یکشنبه در آئین تجلیل از این کودک تالشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان اظهار کرد: مهرواره کشوری لبخند بهارانه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در فروردین ۹۹ و روزهای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، به منظور نشاط بخشی و قدردانی از مدافعان سلامت جامعه در فضای مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: بیش از ۲۳۰  اثر نقاشی، عکس و دلنوشته از کودکان و نوجوانان کشور به دبیرخانه مهرواره ارسال شده بود و از میان ۱۴ دلنوشته، اثر ابراهیمی از تالش حائز رتبه برتر اعلام شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش اظهار کرد: کیهانه در دلنوشته خود با بیان صمیمانه و صادقانه از پرستاران و پزشکان به خاطر مقابله با بیماری کرونا و بیخوابی و تلاش شبانه روزی برای درمان مبتلایان به آن بیماری قدردانی کرده بود.

او گفت: در شهرستان تالش ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۱۸ هزار جلد کتاب و بیش از سه هزار و ۲۰۰ عضو، فعال است و مسیر فعالیت کانون ها پرورش خلاقیت و فعالیت های کتاب محور است.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث لغو بسیاری از همایش ها و برنامه های جمعی شده است و بسیاری از آئین ها در فضای مجازی برگزار می شود و برخی اجتماعات، به تدریج و با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار