کد خبر: ۸۶۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ 28 June 2020

کاروان زیر سایه خورشید به «امامزادگان ماچیان» رودسر رسید

تابناک/ کاروان خدام آستان قدس رضوی همزمان با ششمین روز از ایام مبارک دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) وارد امامزادگان ماچیان رودسر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه همزمان با ششمین روز از دهه کرامت، اعضای اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید» وارد امامزادگان ماچیان شدند.

خادمان بارگاه رضوی که پرچم گنبد مطهر امام هشتم (ع) را حمل می‌کردند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای این منطقه را گرامی داشتند.

روحانی کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم گفت: اگر فردی حرم مطهر امام رضا (ع) با معرفت زیارت کند قطعاً دست خالی از حرم باز نخواهد گشت یعنی هر چقدر معرفت بالاتر باشد فرد بیشتر بهره می‌برد.

وی با بیان اینکه طرح زیر سایه خورشید از برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی است، اظهار کرد: این طرح بسیار اثرگذار و امید بخشی در عرصه ترویج فرهنگ رضوی است.

روحانی کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به ابعاد جهانی برنامه فرهنگی زیر سایه خورشید، گفت: مسئولان باید به حرکت فرهنگی کاروان زیر سایه خورشید توجه‌ای ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان با هدف ترویج فرهنگ رضوی با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در سراسر ایران برگزار می‌شود.

ترویج و تبلیغ فرهنگ و سبک زندگی رضوی

مسئول خادم یاران رودسر نیز با اشاره به اینکه امسال نهمین سال حضور کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان و این امامزاده است، اظهار کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های خادم یاران رضی ترویج و تبلیغ فرهنگ.،سنت حسنه و سبک زندگی رضوی است.

محمد حسین زاده دیدار با نخبگان پارک علم فناوری رودسر، دیدار با خانواده شهیده «نرجس خانعلی زاده» شهید راه سلامت و فاتحه خوانی بر مزار این شهیده، دیدار با جهادگران، زیارت شهدای گمنام از جمله برنامه‌های این کاروان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار