نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: اینکه چرا موضوع اعتبارنامه جدی است، باید بگویم که موضوع روال قانونی خود را طی می‌کند؛ ولی تنها اولویت مجلس یازدهم نیست. بحث خودرو، مسکن و موضوعات معیشتی مردم مورد رسیدگی نمایندگان در مجلس است.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 30 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری امروز با موضوع «چرا بررسی اعتبارنامه نمایندگان مهم است؟» که در تهران برگزار شد، اظهار کرد: باید به نامه‌ای که در ۱۰ خرداد خطاب به رئیس شعبه ۱۲ نوشتیم اشاره کنم. نامه ما مشخص بود. ما دلایلی چون رانت خواری، کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه‌ها از طرق مختلف در دستگاه‌های دولتی، شرکت‌ها و بخش خصوصی را مطرح کردیم، پس عناوین مشخص است.

وی ادامه داد: آدرس غلط نباید به شما دهند و بگویند که مسئله سیاسی یا قومی است. این موضوعات انحراف از واقعیت موضوع است. به ادعاهای ما نه در شعبه به درستی رسیدگی شد و نه در کمیسیون تحقیق و من از نزدیک شاهد بودم. من خودم عضو شعبه ۱۲ بودم و دیدم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: اینکه چرا موضوع اعتبارنامه جدی است، باید بگویم که موضوع روال قانونی خود را طی می‌کند؛ ولی تنها اولویت مجلس یازدهم نیست. بحث خودرو، مسکن و موضوعات معیشتی مردم مورد رسیدگی نمایندگان در مجلس است.

نجابت افزود: باید ابتدای کار، دندان پوسیده را کنار بگذاریم. اگر یک بخش از بدن آلوده باشد، باقی را آلوده می‌کند. توجیه نبود منابع بهتر از تبعیض است. مردم دغدغه دارند و باید به آن پرداخت.

وی عنوان کرد: آقای کامران نامه‌ای در سال ۹۶ در مورد بودجه ۹۷ به رئیس مجلس نوشتند و بودجه را دارای ۳۲ هزار میلیارد خطا دانسته‌اند. این نامه موجود است.

نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن اشاره به سخنان امام راحل و رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس تصریح کرد: رهبری فرمودند از هر طرف که می روید اگر با فساد مبارزه نشود، کار لنگ می‌ماند. نمی‌گویم که مجلس یازدهم مشکل دارد، بلکه الحمدالله مجلس یازدهم مجلس قوی و خوبی است. نگرانی ما این است که کسی که متهم به فساد است در بدنه حاضر شده و باقی نهادها را آلوده کند و به مانند عضو فرتوت بدن شود که کل بدن را دچار مشکل می‌کند.

نجابت تاکید کرد: ما ادعایمان این است که سینه را سپر کرده ایم. فرمان ۸ ماده‌ای امام خمینی (ره) و سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان برای ما حجت است. باید با فساد مقابله کنیم. نمایندگان در مجلس این موضوعات را در نظر دارند.

وی افزود: ما باید بپذیریم که در قوای سه‌گانه عزمی برای مقابله با فساد باشد. من استناد به فرمان ۸ ماده‌ای امام راحل و تاکید ایشان به مبارزه به فساد می‌کنم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تسامح برای ما پذیرفتی نیست. اگر فردی فاسد است، باید برود. مجلسی که امید را برای مردم ایجاد و آن را زنده کرده است، نباید با حضور افرادی در آن به بی راهه برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار