سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی خبر داد و گفت: آتش خاموش شده است اما عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 30 June 2020

جلال ملکی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس در طبقه منهای دو این کلینیک رخ داده است.

وی افزود: به دلیل آتش‌سوزی و انفجار، دود بسیاری در طبقات پخش شده است و احتمال داده می‌شود انبار این کلینیک محل نگهداری سیلندرها بوده و انفجار به دلیل منفجر شدن این سیلندرها بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: همزمان با اعلام آتش سوزی ۴ ایستگاه به محل اعزام می‌شود، نیروها آتش را تحت کنترل درآورده و در حال چرخیدن در طبقات و خارج کردن دود از ساختمان هستند.

ملکی بیان کرد: هنوز آماری از تعداد مصدومین و یا فوت شدگان اعلام نشده و عملیات همچنان ادامه دارد.

بنابر اظهار شاهدان محلی، ساعت ۲۱ انفجار در زیرزمین بیمارستان سینا اطهر تهران سبب آتش سوزی شد.


رئیس اورژانس: مصدومان را منتقل کردیم

۲۳:۲۰ صابریان رئیس اورزانس درخصوص تعداد مصدومان این حادثه گفت: مصدومان را انتقال دادیم که حال همه در حال حاضر مساعد هست.

وی در ادامه در خصوص کشته‌ها گفت: تعدادی از همشهریان جان خودشان را از دست داده‌اند که تعداد دقیق مشخص نیست.

رئیس اورزانس در خصوص علت اصلی حادثه نیز اظهار داشت: علت اصلی این حادثه را باید آتش نشانی اعلام کند اما انطور که ما احتمال می‌دهیم انفجار کپسول اکسیزن علت اصلی بوده است.


معاون استاندار تهران: مردم از اجتماع در محل انفجار خیابان شریعتی پرهیز کنند

۲۲:۳۹ حمیدرضا گودرزی در خصوص حادثه انفجار و آتش‌سوزی در طبقه منهای دو یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس اظهار داشت: در حال حاضر تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان و نیروی انتظامی در محل حضور دارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: در این ساختمان نشت گاز باعث انفجار شده و آتش نشانی و سایر دستگاه‌ها مشغول اطفا حریق هستند، البته علت دقیق حادثه نیاز به اظهار نظر کارشناسان دارد.

وی اضافه کرد: از مردم عزیز حاضر در منطقه تقاضا داریم خیابان را ترک کنند، تا آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی بتوانند، به راحتی به عملیات نجات بپردازند.

 
 

اعزام یک قلاده سگ زنده یاب هلال احمر به محل انفجار میدان قدس

۲۲:۲۷ شاهین فتحی در گفتگو با مهر از اعزام دو تیم جستجو و نجات در آوار هلال احمر شمیرانات به همراه یک قلاده سگ زنده یاب در حادثه انفجار و آتش‌سوزی در طبقه منهادی دو یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس خبر داد و افزود: این تیم‌ها در پی درخواست آتش نشانی و با توجه به ریزش آوار به محل اعزام شدند.

وی گفت: همچنین یک تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران نیز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در این حادثه تاکنون چندین مصدوماز زیر آوار خارج و تحویل آتش نشانی شده است.

فتحی گفت: هنوز آماری از تعداد مصدومین و یا فوت شدگان در دست نیست و عملیات نجات مصدومین احتمالی از زیر آوار همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار