مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت ۴ میلیاردی متهمان پرونده قاچاق پوشاک در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 01 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در حومه شهر شیراز توسط مامورین انتظامی شناسایی ومتوقف شد.

او با اشاره به کشف مقادیر زیادی کفش و پوشاک خارجی از این کامیون، افزود: با توجه به اینکه بار مکشوفه بدون هر گونه اسناد و مدارک گمرکی بود، محموله توقیف و جهت بررسی‌های بیشتر پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

مبشری ادامه داد: طی تحقیقات انجام شده در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان، ۴ نفر بعنوان مالک محموله شناسایی و در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد که بار مکشوفه قاچاق بوده و از مبدا گناوه به سمت شیراز حمل می‌شده که توسط مامورین توقیف شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از محرز شدن تخلف متهمان پرونده خبر داد اضافه کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده، ۴ متهم پرونده را به ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت و جریمه نقدی به میزان ۴ میلیارد ریال محکوم کرد.

مبشری گفت: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت ها و گزارش های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگری گزارش های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

برچسب ها: جریمه ، قاچاق ، پوشاک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار