امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت:با اقدامات صورت گرفته و در راستای استفاده از کشت های جایگزین و توسعه باغات ، کشت زعفران از ۲۰۰۰ متر به ۱۰ هکتار افزایش و باغات شهرستان به ۲۵۰ هکتار افزایش پیدا کرده است .
کد خبر: ۸۷۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 05 July 2020

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در حوزه فرهنگ و هنر ساماندهی مجموعه تاریخی بیستون را در دست اقدام‌ است به منظور ایجاد روشنایی و ویدیو مپینگ نیازمند اعتبارات ویژه ای هستیم که  با تحقق این امر شاهد توسعه صنعت توریسم و ماندگاری بیشتر گردشگران در این مجموعه خواهیم بود. 

وی خاطر نشان کرد: احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهر هرسین از نتایج سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود که از سال ۹۵ مورد پیگیری جدی قرار گرفت ، با کمک و همراهی شورای شهر و شهرداری یک قطعه زمین به‌ منظور اجرای پروژه در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت و پس از پیشرفت فیزیکی خوبی که داشت بعلت مسائل مختلف همچون تورم پروژه راکد ماند .

 فرماندار شهرستان هرسین افزود:در سالجاری مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به منظور تکمیل مجتمع فرهنگی هنری هرسین اختصاص داده شده است و پیمانکار آن نیز مشخص مشخص شده است و مجتمع فرهنگی هنری بیستون با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند اعتبار است و می بایست تعیین تکلیف شود.

شاه آبادی تصریح کرد:اجرای تئاتر خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی در شهر هرسین نتایج بسیار خوبی داشت ، در طی دو سال اجرای تئاتر خیابانی در هرسین حدود ۱۰۰ اجرا و با حضور هنرمندانی از ۱۳ استان برگزار شد و طی مکاتبات صورت گرفته توسط استاندار با وزیرارشاد انتظار داریم این رویداد مهم فرهنگی بصورت ملی و با اعتبارات ملی ادامه یابد.

 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و سلامت شهری و روستایی ابراز داشت:احداث پایگاه فوریت های پزشکی چشمه کبود ، مرکز جامع سلامت روستای قیسوند ، مرکز سلامت جامع شهری شماره ۲ هرسین و روستای چهر با اعتبار ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان انجام شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار