همایش یک روزه تبیین برنامه‌های اشتغال کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 06 July 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، همایش یک‌روزه تبیین برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده معاونت اشتغال کمیته امداد کشور و کارشناسان حوزه اشتغال استان برگزار شد. 
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت : چگونگی توانمندسازی با فراگیری آموزش‌ های فنی و حرفه‌ای و کاریابی برای خودکفایی خانواده‌ها از اهداف این همایش بود.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای افراد نیازمند است، گفت : در سال گذشته 3031 فرصت شغلی بااعتبار 99 میلیارد تومان برای خودکفایی و توانمندی مددجویان این نهاد و افراد نیازمند در استان ایجاد شد. 
مبشری به هدف‌گذاری برای ایجاد 5500 فرصت شغلی بااعتبار 160 میلیارد تومان در سال جاری برای مددجویان اشاره و بیان کرد:  البته در سفر رئیس کمیته امداد به استان کهگیلویه و بویراحمد در خردادماه جاری مقرر شد که سقف اشتغال برای استان برداشته‌شده و در حد توان و بیشتر از هدف‌گذاری اعلام‌شده برای افراد نیازمند و خصوصاً مددجویان این نهاد شغل پایدار ایجاد کنیم. 
وی تأکید کرد: در خصوص اجرای طرح‌های اشتغال کمیته امداد برای مددجویان، اثربخشی طرح‌ها باید موردنظر قرار بگیرد و در درآمد خانواده تأثیر مثبت داشته باشد و در این خصوص باید بیشتر ایده‌های نو و طرح‌های دانش‌بنیان جزو اولویت این نهاد باشد.
شایسته ذکر است در این همایش پس از ارائه توضیحات نماینده معاونت اشتغال کمیته امداد مرکز و پخش فیلم‌هایی در خصوص تبیین برنامه‌های اشتغال و الزامات آن و پاسخ کتبی به سؤالات نیازسنجی توسط شرکت‌کنندگان، همکاران حوزه اشتغال به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار