نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:
این که گفته می‌شود جزیره می‌دهند دروغ است، چین و روسیه برای خدا کار نمی‌کنند اما مهم این است که ما از فرصت‌های آنها استفاده کنیم و بتوانیم مسیر انقلاب اسلامی را طی کنیم و چنین کاری تدبیر رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۱ 13 July 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا زاکانی ‌در جلسه هم اندیشی اساتید سطوح عالی حوزه و هادیان سیاسی که به همت بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان قم برگزار شد، اظهار داشت: شرایط کشور بسیار سخت است اما اگر خوب کار کنیم اشکالی پیش نمی آید، مجلس نیز می‌تواند خوب کار کند و در مسیری قرار بگیرد که مشکلات مردم را حل کند.

وی با بیان اینکه امکانات کشور در دست افراد بی‌عرضه است، افزود: این افراد یا نمی‌خواهند کاری انجام دهند یا خلاف می‌خواهند، کشورهای حاشیه ما بیش از هزار میلیارد دلار واردات دارند اما سهم صادرات ما به این کشورها 23 میلیارد است که اگر هنر داشته باشیم نباید چنین مشکلاتی پیش آید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس برای مبارزه با فساد از خودش شروع کرد و فردی که با استفاده از امکانات بیت‌المال و با فامیل‌های خود شبکه درست کرده بود را کنار گذاشت.

زاکانی با اشاره به طرح سئوال از رئیس جمهور گفت: چرخ کشور با تخاصم میان دولت و مجلس نخواهد چرخید، موضوع سوال از رئیس جمهور که مطرح شده سؤالی عمیق نیست بلکه راجع به موضوعاتی است که نتیجه آن معلوم است مانند برجام که امروزه بوی تعفن آن عالم را برداشته است.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد نزد رهبری برود و از ایشان مشورت بگیرد رویه غلطی است زیرا فشار به رهبری منتقل می‌شود و اگر کسی هم بخواهد بدون فکر استیضاح کند کشور را به هم می‌ریزد بنابراین چنانچه گفته شد باید ایجابی حرکت کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشور بیان کرد: در سالهای گذشته فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شده‌اند اما در این سیاست از طبقات بالا به سمت پایین چرخش ایجاد می‌شود به عنوان مثال در ماجرای توزیع بنزین گفته شد به افرادی که ماشین ندارند تسهیلات می‌دهیم، به آقای زنگنه گفته شد چه سیاستی است که به همه بنزین می‌دهید در پاسخ گفت روحانی می‌گوید بالاشهری‌ها همه ماشین دارند اما بچه کم، به همین دلیل به ماشین بنزین می‌دهیم که آنها ناراحت نشوند.

زاکانی با اشاره به قرارداد ایران و چین عنوان کرد: معادله جهانی در حال تغییر است و آمریکا دیگر یکه تاز جهان نیست و کشوری که می‌تواند در این معادلات اثرگذار باشد، ایران اسلامی است و روسیه و چین نیز هرکجا در کنار ایران باشند پیروز می شوند.

وی ادامه داد: در جنگ سوریه ایران زمین و روسیه هوا را در دست داشت اما اراده ایران پیروز شد زیرا روسیه اعتقادی به آزادی حلب نداشت اما حاج قاسم این هدف را داشت بنابراین فهمیده‌اند روح حاکم بر انقلاب اسلامی معادله را تغییر می‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان پیشنهاداتی مطرح شد و زمانی که چینی‌ها بررسی کردند آنها را مناسب دیدند که این پیشنهادات از نظر زیرساخت‌های کشور بسیار مناسب است و این که گفته می‌شود جزیره می‌دهند دروغ است، چین و روسیه برای خدا کار نمی‌کنند اما مهم این است که ما از فرصت‌های آنها استفاده کنیم و بتوانیم مسیر انقلاب اسلامی را طی کنیم و چنین کاری تدبیر رهبر معظم انقلاب است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار