کد خبر: ۸۷۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 17 July 2020
 
در فوتبال حرفه‌ای بعید است بازیکنی پنج فصل در یک تیم حضور داشته باشد اما یک دقیقه هم به میدان نرود. در حالت طبیعی این موضوع پذیرفتنی نیست اما در تیم تبریزی این اتفاق به شکل قابل قبول و جالبی رخ داده است.
 

به گزارش تابناک ورزشی، محمدامین خطیبی فرزند جمشید خطیبی مدیرعامل و سرپرست سابق باشگاه گسترش فولاد پنج فصلی می‌شود در این تیم تبریزی که طی دوفصل اخیر با نام ماشین‌سازی در فوتبال کشور فعالیت می‌کند حضور دارد، اما نکته عجیب اینجاست که این بازیکن در این پنج فصل با وجود اینکه نامش در فهرست بازیکنان زیر ۲۳ سال ماشین‌سازی قرار گرفته، اما حتی یک‌دقیقه هم برای این تیم در این سال‌ها بازی نکرده و فقط در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی تیم تبریزی را همراهی می‌کند.

حالا این سوال مطرح شده که چرا خطیبی در این پنج فصلی که یک جای خالی از لیست تیم را پر کرده، نتوانسته حتی برای دقایقی حضور در یک بازی را تجربه کند و چرا هرسال حضورش تمدید شده است. پاسخ این سوال به پدر محمدامین برمی‌گردد، یعنی جمشید خطیبی که طی همه این فصول گذشته تمام رده‌های مدیریتی از سرپرستی تا قائم‌مقامی و مدیرعاملی باشگاه‌های تراکتور، ماشین‌سازی و گسترش فولاد را پشت سر گذاشته و یک مهره قابل اتکا و مورد اطمینان زنوزی مالک این باشگاه‌ها به‌شمار می‌رود. خطیبی که تا قبل از دور دوم مدیریت نصیرزاده در سمت مدیرعاملی ماشین‌سازی فعالیت داشت، مرداد سال‌گذشته در حاشیه تمرین این تیم دچار سکته مغزی و به بیمارستان منتقل شد و ظاهرا از آن روز دچار اختلال ذهنی حرکتی شده و کنترل نیمی از بدنش را از دست داده است.

باید از زنوزی مالک خصوصی تیم دوم تبریز در لیگ هم قدردانی شود که این خانواده را رها نکرد. به نوشته فرهیختگان بعد از این اتفاق نام فرزند مدیر سابق به‌منظور حمایت از خانواده خطیبی در لیست زیر ۲۳ سال ماشین‌سازی طی دوفصل اخیر قرار گرفت. از آنجا که این تیم خصوصی به‌شمار می‌رود و مالک حقیقی دارد، این موضوع با هماهنگی و در ارتباط با مالک این باشگاه انجام شده و از آنجا که ماشین‌سازی نیز هواداران زیادی در فوتبال کشور ندارد تا امروز این موضوع مورد توجه قرار نگرفته و حاشیه‌ چندانی را دربر نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار