مدیر آموزش و پرورش نکا، بر تمهید مقدمات لازم درخصوص ساماندهی نیروی انسانی و تشکیل جلسات کمیته های نه گانه پروژه مهر شهرستان تأکید کرد .
کد خبر: ۸۷۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 19 July 2020

به گزارش تابناک مازندران، چهاردهمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش نکا در سال ۹۹ امروز یکشنبه ۲۹ تیر با محوریت هدایت تحصیلی و جابجایی مدارس در محل آموزش و پرورش نکا برگزار شد.

برگزاری نشست شورای معاونین  آموزش و پرورش نکا
 

بر اساس این گزارش، حسین پالار مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا به اهتمام همه همکاران نسبت به تهیه برنامه سالانه برابر با سند تحول بنیادین و رعایت دقیق ضوابط بهداشتی در اداره و مدارس تأکید کرد و از واحد تعاون خواست تا به تهیه گزارش کامل از میزان ارائه تسهیلات به همکاران اقدام نمایند.

وی با تأکید بر برگزاری مستمر جلسات هیئت مدیره صندوق فرهنگیان و ارزشیابی به موقع همکاران تا قبل از پایان شهریور امسال، خواستار نظارت و راهنمایی لازم در خصوص روند هدایت تحصیلی شد.

پالار خواهان پیگیری فرآیند ثبت نام پیش دبستانی و وضعیت مؤسسین مراکز پیش دبستانی و فرایند ثبت نام پایه های اول و هفتم در دومدرسه هیئت امنایی رضوی و باقرالعلوم شد.

مدیر آموزش و پرورش نکا، بر تمهید مقدمات لازم درخصوص ساماندهی نیروی انسانی و تشکیل جلسات کمیته های نه گانه پروژه مهر شهرستان تأکید و خواستار پیگیری پروژه های عمرانی (سوله ورزشی هنرستان شهید مطهری ، مدرسه شهید میر نیا طوسکلا ، مدرسه شهید خوشبخت آلوکنده ، نمازخانه هنرستان بوعلی) و پیگیری وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس شهرستان و پیگیری فرایند ثبت نام در مدارس شاهد و تشکیل جلسه ستاد اجرایی شاهد شد.

وی بر برنامه ریزی جهت بازدید از مدارس در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در ایام تابستان ، تشکیل مجمع خیرین و استفاده از ظرفیتهای خیرین و بررسی فعالیت های پایگاه سنجش دانش آموزان بدو ورود و نظارت بر روند اجرایی این پایگاه و پیگیری فوق برنامه های اوقات فراغت در کانونها و دارالقران (بصورت مجازی) نیز تأکید کرد.

حسین پالار در پایان از دانش آموزان منتخب استانی طرح یاریگران زندگی تقدیر نمود.

 

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار