کد خبر: ۸۷۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 23 July 2020

 

تابناک/ رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب ۲۵۸۲ واحد صنفی متخلف از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سطح استان خبر داد.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و اصناف، جلوگیری از بروز تخلفات و جرائم صنفی، ساماندهی صنوف، پاکسازی اماکن آلوده و ایجاد امنیت پایدار، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح استان از ابتدای سال‌جاری به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این مدت از ۴۸ هزار و ۲۱۸ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند، افزود: از ۷۳۸۰ واحد تعهد و برای ۶۱۵۸ واحد اخطار صادر شد.

وی با اعلام اینکه ۲۵۸۲ واحد متخلف طبق ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد، گفت: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی اتحادیه صنفی علت عمده پلمب واحدهای متخلف بوده است.

سرهنگ نجفی‌پور با تقدیر از واحدهای صنفی که قوانین و ضوابط قانونی را رعایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و اصناف است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی و اماکن عمومی، مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار