مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:
سید محمد موسوی زاده گفت: طرح خاموشی صفر در تابستان امسال به همراهی مشترکان برق استان سمنان بستگی دارد.
کد خبر: ۸۸۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 26 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ۰۹۹ یا خاموشی صفر، از برنامه‌های مهم صنعت برق به منظور گذر موفق از اوج بار تابستانی است که امید است با مشارکت حداکثری مشترکان در استان سمنان عملیاتی شود.

او با تشریح وضعیت شبکه و تاسیسات توزیع برق استان افزود: تلفات برق یک شاخص بهره وری بسیار مهم در صنعت برق محسوب می‌شود و سمنان با حدود ۶ درصد، یکی از استان‌های ممتاز در عرصه کمترین میزان تلفات برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به این که شاخص شدت مصرف انرژی، معیار کلی برای میزان بهره وری انرژی است اظهار داشت: به منظور مدیریت تقاضا، پیگیری قوانین ارزشمند مرتبط با اصلاح الگوی مصرف و هدفمندی یارانه‌ها بسیار اثرگذار است.

موسوی زاده با بیان این که توزیع برق استان سمنان اکنون به حدود ۴۰۰هزار انشعاب برق خدمات ارائه می‌کند افزود: یک سوم تاسیسات صنعت توزیع برق، مشترکان و انرژی مصرفی استان، به سه شهرستان سمنان، سرخه و مهدی شهر اختصاص دارد.

او تصریح کرد: سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال در حوزه طرح‌های عمرانی سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه سرمایه گذاری شد و برای امسال حدود ۳۶ درصد بودجهاین شرکت توزیع برق استان برای این شهرستان‌ها پیش بینی شده است.

عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی شهر و سرخه نیز در این نشست گفت: چنانچه مصرف برق بهینه شود، اصلاح الگوی مصرف به معنای واقعی تحقق می‌یابد و در این عرصه، استفاده از فناوری هم می‌تواند راهگشا باشد.

او بیان کرد: صنعت برق به صـورت شبانه روزی در خدمت مردم است و افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، تلاش آنان بسیار ارزشمند و مقدس است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی شهر و سرخه با بیان این که در شاخص انرژی برق استان سمنان وضعیت بسیار خوبی دارد تصریح کرد: نیازمندی‌های برق را باید به عنوان مطالبه مردمی تامین کرد و موضوع دیگر مصرف بهینه این انرژی است که همواره باید توسط مشترکان رعایت شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار