نماینده مردم ایلام؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اداره کار در برگزاری جلسه اضطرار با شرکت‌های بزرگ نفت و گاز استان، باید بر استفاده از ظرفیت نیروهای استان در پروژه‌ها تاکید داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 28 July 2020

به گزارش تابناک ایلام، علی اکبر بسطامی  اظهار کرد: مسئولان اداره کار در برگزاری جلسه اضطرار با شرکت‌های بزرگ نفت و گاز استان، باید بر استفاده از ظرفیت نیروهای استان در پروژه‌ها تاکید داشته باشند.

به گفته نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، در آینده آموزش‌های مبتنی بر نیاز استان در حوزه‌های مختلف مخصوصاً در حوزه نفت و گاز مبتنی بر نیاز استان باشد و با هماهنگی بین دانشگاه و صنعت، فارغ التحصیلان دانشگاهی، رشته‌های آنها متناسب با نیاز استان باشد تا از ظرفیت و نیروی بومی در پروژه‌ها استفاده شود.

وی تاکید کرد: در پروژه‌های نفتی و گازی استان، نیروهای غیربومی زیادی استفاده شده است که باید از ظرفیت نیروهای بومی در چنین پروژه‌هایی طبق قانون توجه شود.

وی به پیگیری منطقه آزاد مهران اشاره کرد و گفت: کارهای آن توسط مراجع ذیربط و مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال پیگیری است، این طرح به مجمع تشخیص ارجاع شده و در تلاشیم هر چه سریع‌تر این مهم انجام شود تا بخشی از معضل بیکاری استان کاهش پیدا کند.

بسطامی تاکید کرد: دو کار اساسی که این مجلس بنا به فرمایشات رهبر انقلاب باید انجام دهد، اقتصاد و دیگری فرهنگ است و تمام تلاش مجلس در آینده در راستای تحقق این اهداف و ایجاد کمک‌های رفاهی و معیشت طبقات محروم جامعه تلاش خواهد کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار