حسین سلیمانی در ادامه با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا گفت: مردم جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند و به هنگام خروج نیز حتما از ماسک استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 28 July 2020
مسوول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از پلمب واحد غیرمجاز لیزردرمانی در اسدآباد خبر داد.
پلمب واحد غیرمجاز لیزردرمانی در اسدآباد

به گزارش فارس، سلیمانی از پلمب مرکز غیرمجاز لیزردرمانی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: واحد غیر مجازی مبادرت به انجام خدمات لیزر بدون مجوز قانونی می‌کرد که پلمب شد.

وی بیان کرد: این مرکز توسط اداره نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد شناسایی و با همکاری اداره اماکن شهرستان تعطیل شد.

مسوول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: امور مربوط به پوست، مو و لیزر مطابق با قوانین مربوطه باید زیرنظر پزشک و با مجوز وزارت بهداشت صورت گیرد که با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید به اینکه جلوی فعالیت چنین واحد‌های غیرمجازی را به ویژه در شرایط امروز کرونا خواهیم گرفت از مردم خواست به هرکسی اعتماد نکنند.

سلیمانی در ادامه با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا گفت: مردم جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند و به هنگام خروج نیز حتما از ماسک استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه از مردم خواست در برنامه‌های جمعی حضور پیدا نکنند افزود: باید نسبت به تعطیلی مراسم عروسی، عزا، دورهمی و تولد توجه شود تا شاهد کنترل بیماری باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار