فرمانده هنگ مرزی تایباد از  کشف 276  میلیون و 580 هزار ریال انواع کالاهای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 31 July 2020

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ "کاظم صمدی"  فرمانده هنگ مرزی تایباد در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این استان طی ایست و بازرسی های مداوم، موفق شدند از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق و بدون مجوز به داخل کشور جلوگیری کنند.

وی در ادامه افزود: این کشفیات شامل 20 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه لپتاپ، یک هزار و 395 حبه قرص، 3 هزار و 600 کیلوگرم کره قنادی، رب، روغن، قند، آرد، برنج و... می باشد که کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را 276 میلیون و 580 هزار ریال برآورد کرده اند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد در ادامه گفت: در این رابطه 21 متهم دستگیر شده و 2 خودرو توقیف گردید. متهمان مربوطه ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه گردیدند.

سرهنگ "صمدی" در پایان یادآور شد: با توجه به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در جهت رونق اقتصاد کشور، مرزبانان این فرماندهی با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، اجازه نخواهند داد قانون شکنان و قاچاقچیان کالا به مقاصد شوم خود برسند و نقشه های آنها را ناکام خواهند گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار