نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در قوچان گفت : برای دومین سال پیاپی، کنکور دکتری در دانشگاه صنعتی قوچان و با حضور ۳۵۴ نفر داوطلب از شهرهای قوچان، درگز، چناران و گلبهار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۰ 01 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک رضوی از قوچان دکتر داود فربد با بیان این خبر ادامه داد: علی‌رغم کاهش تعداد داوطلبان آزمون دکتری در کشور، در حوزه دانشگاه صنعتی قوچان تعداد داوطلبان این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش داشت. 

 

وی افزود :از ابتکاراتی که با مشورت تیم اجرایی آزمون انجام شد، نحوه پذیرایی با تهیه پک و قرار دادن آن بر روی صندلی هر داوطلب قبل از شروع آزمون بود (عدم تحویل به خود داوطلب برای جلوگیری از ازدحام)بود.

 

فربد با بیان این مطلب که از تعداد ۳۵۴ نفر شرکت کننده ۲۰۳ مرد و ۱۵۱ نفر زن بودند اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات عدم چسباندن کاغذ بر روی دیوار برای جلوگیری از ازدحام در محل بود و به همین منظور کارت‌های چاپ شده‌ای به عنوان راهنما به تعداد تمامی داوطلبان به منظور هدایت به محل ساختمان حوزه امتحانی، طبقات، سالن، کلاس و محل صندلی تهیه شد.

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در قوچان با اشاره به اینکه موضوع که در حوزه قوچان داوطلب کرونایی نداشتیم و سازمان سنجش به ما داوطلب کرونایی معرفی نکرده بود تصریح کرد :

ایجاد راهرو با نصب داربست برای ورود داوطلبان از مسیرهای مختلف نیز از دیگر اقدامات برای پیشگیری در ایام کرونایی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار