کریم با اعلام وخامت حال ۱۲۳ بیمار کرونایی در البرز گفت: تا کنون ۱۲ هزار و ۷۳۳ نفر در سطح استان البرز به بیماری کرونا مبتلاء شده اند.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 02 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، قوانین و مقررات بهداشتی همچنین الزام استفاده از ماسک در مکان های عمومی از جمله نکاتی است که همواره به آن تأکید می شود و شهروندان موظف به اجرای آن هستند.

 وی توضیح داد: مجموع تعداد بیماران قطعی و مشکوک به ویروس کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 596 بیمار می رسد و این در حالی که است که 257 نفر به صورت صورت قطعی به این بیماری منحوس مبتلا شده اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد: همچنان وضعیت استان البرز به صورت قرمز است و شهروندان متناسب با اهمیت حفظ سلامتی خود باید اصول بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و از حضور در تجمعات بپرهیزند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: تعداد افراد بستری شده به دلیل بیماری کرونا در البرز در حال افزایش است و متاسفانه ۱۲۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. 

 کریم مطرح کرد: تعداد مراجعه کنندگان سرپایی در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۴۰ نفر می رسد و این در حالی است که کادر درمانی و پزشکی استان بسیار در شرائط دشوار کاری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار