مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در خصوص نحوه برگزاری مراسم ماه محرم گفت: ما تبعیت از ستاد ملی مبارزه با کرونا را بنا به فرمایش رهبری الزامی می‌دانیم.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 02 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام مهدی ولائی برحق با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان، با تأکید بر اطاعت از ولایت گفت: توصیه مقام معظم رهبری محک و آزمایش ولایت مداری خادمان دستگاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام است.

وی ضمن اشاره به اعلام دیرهنگام اطلاعیه لغو دعای پرفیض عرفه و ناهماهنگی بین ستاد ملی و استانی آن اظهار کرد: مردم نسبت به این ناهماهنگی‌ها واکنش نشان داده و سردرگمی در مراسم‌ها یکی از اثرات ضعف مدیریت در اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا بود.

ولایی برحق در ادامه افزود: تأکید ما بر این است که ستاد ملی مبارزه با کرونا هر چه سریعتر پروتکل‌های لازم و قوانین مربوط به این امر را تهیه و اعلام نماید تا مجموعه‌ها بتوانند خودشان را سازگار با این پروتکل‌ها نموده و برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تأکید بر تسریع در اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی ایام محرم گفت: مطمئنا در صورت اعلام دیرهنگام این دستورالعمل‌ها و یا تغییرات دائم آن شاهد اتفاقات ناخوشایندی خواهیم بود که در این صورت خود مسئولین ستاد مربوطه باید پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار