در پی سخنرانی تلویزیونی مقام معظم رهبری و توصیه معظم له درباره مراسم عزاداری ماه محرم و صفر، جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت در قم در بیانیه ای، بر ضرورت عمل به توصیه های ایشان تاکید کردند.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۳ 04 August 2020

به گزارش تابناک قم، جمعی از جامعه مداحان و خطبای استان قم در بیانیه ای بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و تبعیت از نظرات کارشناسان حوزه سلامت در خصوص عزاداری ماه محرم تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: در آستانه ورود به ماه محرم الحرام ، پیرو بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای لزوم تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا، در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس در مراسم و عزاداری ها، بدینوسیله، لبیک و اطاعت تام خویش را، ازاوامر ولی مسلمین جهان به گوش امت عزیز اسلام میرسانیم، و از همه مداحان، وعاظ، مبلغین و مدیران هیئات مذهبی خواستاریم، نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت را نصب العین قرار داده تا ان شالله با برگزاری محافل و مجالس سوگواری ایام محرم و صفر، با محوریت رعایت پروتکلهای بهداشتی و دستورات لازم الاجرای ستاد مقابله با کرونا، گامی بلند در قدردانی از زحمت کشان عرصه سلامت و مصونیت و حفظ جان سوگواران سیدالشهدا برداشته شود.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ان شالله با این حرکت ارزشی، شاهد انسجام و وحدت رویه در جمیع محافل و مجالس استان قم که خواستگاه انقلاب اسلامی است باشیم. شایان ذکر است، رعایت کامل شیوه های مصوب بهداشتی و خود داری ازاتخاذ مواضع سلیقه ای موجب کنترل کروناویروس خواهد شد. به امید محو کامل این ویروس خطرناک و قبولی عرض ارادت های خالصانه محبان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سوگواری های محرم وصفر و آرزوی سلامتی رهبر عزیز انقلاب اسلامی و تعجیل در امر فرج حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار