رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به منعقد شدن اولین تفاهم نامه خطی شهرداری کرج ،گفت: مشکلات فرهنگی کرج باید با تعاملات چندجانبه بررسی و مرتفع شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 12 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» اکبر سلیم نژاد در مراسم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه توسعه همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی که به امضای مسئولان مدیریت شهری کرج، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز رسید، اظهار داشت: شورای شهر در تمام زمینه‌های مرتبط با زیست شهری دارای مسئولیت است و باید نگاه‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری‌ها تغییر یابد.

وی با بیان اینکه در زمینه شناسایی و شناساندن مفاخر شهر و بررسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی و رفع آن‌ها از طریق پژوهش و تحقیق باید کارهای زیادی صورت پذیرد، افزود: امیدوارم تفاهم نامه هر چه سریع تر به اقدامات اجرایی منتهی گردد.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه پردیس کشاورزی از قطب‌های علمی کشور و اداره کل میراث فرهنگی محور توسعه گردشگری است، بیان کرد: هنرمندان بزرگ و آثار تاریخی و گردشگری بکر و پنهانی در کرج وجوددارد که شناسایی آن‌ها می‌تواند محور توسعه پایدار قرارگیرد و به درآمدهای پایدار منتهی گردد.

سلیم نژاد با باین اینکه باید در این حوزه سرمایه‌گذاری شود و کارهای زیربنایی و علمی صورت پذیرد، عنوان کرد: در ادامه می‌توانند نهادهای دیگری به این تفاهم نامه بپیوندند و عمق همکاری‌ها افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار