مسابقه حدیث ولایت به‌منظور آشنایی عموم مخاطبان با آموزه‌های غدیر، از عید غدیر به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) آغاز شده و روز گذشته با تعیین برندگان، از میان بیش از 21 هزار شرکت‌کننده از سراسر کشور به کار خود پایان داده است.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 16 August 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری با بیان اینکه در مجموع بیش از 21 هزار نفر در مسابقه حدیث ولایت شرکت کرده‎اند، اظهار کرد: در بخش عمومی 10 هزار و 534 نفر، بخش کودک هفت هزار و 137 نفر و در بخش نوجوان سه هزار و 755 نفر شرکت کرده‌اند.

وی افزود: 20 تشکل مردمی و 100 کانال تخصصی مجازی این مسابقه را برنامه اصلی خودشان قرار دادند و مخاطبان را به این مسابقه دعوت کرده‌اند.

 دبیر اجرایی مسابقه حدیث ولایت اظهار کرد: این مسابقه با معرفی سه کتاب مدرسه غدیر برای نوجوانان، دست علی برای کودکان و فریادهای رسول الله برای بزرگسالان به معرفی واقعه غدیر و معرفت افزایی نسبت به مفاهیم ولایت و ولایت پذیری پرداخته است.

وی ادامه داد: قرعه کشی این مسابقه انجام شده است و 14 پلاک طلا و ده‌ها هدیه متبرک آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به برندگان اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی مسابقه حدیث ولایت اضافه کرد: اسامی برندگان در قرعه کشی به زودی در سایت و کانال‌های حرم مطهر به نشانی astanqom@ بارگذاری می‌شود و همچنین با تماس تلفنی هم به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار