طی نشستی با حضور دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی و خادمیاران ستادی استان قم، برنامه‌های خادمیاران رضوی در ماه محرم بررسی و تصویب شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 17 August 2020

به گزارش تابناک قم، خادمیاران ستادی استان قم به منظور بررسی برنامه‌های خادمیاران رضوی استان در ماه محرم، گردهم آمده و برنامه‌های خادمیاران رضوی را در ماه عزاداری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بررسی کردند.

نمادسازی عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان در مناطق و محله‌های قم، یکی از برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم در محرم‌الحرام است که با توزیع نمادهای عاشورایی صورت می‌گیرد.

توزیع بسته‌های معیشتی ارزاق در میان نیازمندان استان، دیگر برنامه خادمیاران قم است که با یاد شهدای کربلا و نماد ویژه محرم و مشارکت خادمیاران رضوی، در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

هیئت خادمیاران رضوی نیز با همکاری کانون‌های خادمیاری تبلیغی و مداحی، در فضای مجازی مجالس سخنرانی، مداحی و روضه‌خوانی برگزار خواهند کرد.

پویش هر خانه، آشپزخانه امام حسین (ع)، دیگر اقدام امام رضایی خادمیاران استان قم است. در این طرح، ناذران و بانیان با طبخ و توزیع غذای نذری در میان نیازمندان، یاری‌گر نیازمندان خواهند بود.

لازم به ذکر است ویژه‌برنامه‌های کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان قم در ماه محرم، با محوریت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم و مشارکت خادمیاران رضوی، نمایندگان حسینیه مجازی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و هیئت‌های مذهبی استان قم برگزار می‌گردد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار