مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری در ایام محرم گفت: نمایشگاه عطر تربت که دستاوردهای هیئت‌های مذهبی و نیازمندی‌های هیئت‌ها است هفته آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 18 August 2020

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان با بیان اهمیت و جایگاه ویژه خبرنگاران در جامعه اظهار داشت: قشر خبر و فعالان رسانه قشر مظلوم هستند که همیشه با نگاه ابزاری به آن‌ها نگاه می‌شود و کمتر مدیران و مجموعه‌های حاکمیتی به خبر به‌عنوان شمشیر برنده پیش بردن کارها و اثربخشی بیشتر نگاه می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه خبرنگاران افزود: اگر مدیران نگاه خود را به حوزه خبر تغییر داده و خبرنگاران نیز صبر و تحمل خود را بالا ببرند فضای تعاملی خوبی شکل می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم بیان کرد: اشکالات زیادی در حوزه رسانه داریم و همچنین برخی مدیران رسانه‌های جدید را نمی‌شناسند و این اطلاع‌رسانی باید توسط جامعه خبری انجام شود.

مقیمی با بیان اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری درآمدزا نیست ولی تبلور خدمت‌رسانی مجموعه شهرداری به مردم است، عنوان کرد: در سال‌های اخیر ذهنیت خوبی نسبت به شهرداری وجود ندارد و اینکه گفته شود شهرداری پول زور از مردم می‌گیرد ولی واقعاً ساختن شهر هزینه زیادی دارد.

وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری بیش از 2 هزار پروژه در سال تعریف کرده است و با یک جدول زمان‌بندی کار خود را پیش می‌برد، تلاش می‌کنیم از ابتدای هرماه برنامه جاری سازمان را به اطلاع مردم برسانیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: این سازمان سه هدف را دنبال می‌کند که نخست ارتقای فرهنگ شهروندی و سطح فرهنگ عمومی مردم، ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر که شامل مباحث عفاف و حجاب می‌شود و همچنین حوزه مناسبت‌ها و تعظیم شعائر مذهبی نظیر محرم است.

مقیمی افزود: برنامه‌های متعددی در زمینه گردشگری، ورزشی، فرهنگی و هنری را اجرا می‌کنیم و این موضوع می‌طلبد که دوستان رسانه‌ای در انعکاس برنامه‌ها با ما همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در دهه ولایت در 40 نقطه از شهر قم به مدت 10 شب برنامه اجرا کردیم، گفت: این موضوع اقدام بی‌نظیری در شهرداری بوده است و سعی کردیم با توجه به شرایط کرونا و فضای خانه‌نشینی مردم در ایام غدیر یاد و نام امیرالمؤمنین(ع) را در سطح شهر پررنگ کنیم.

نمایشگاه عطر تربت ویژه ماه محرم در قم افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری در ایام محرم افزود: نمایشگاه عطر تربت که دستاوردهای هیئت‌های مذهبی و نیازمندی‌های هیئت‌ها است هفته آینده افتتاح می‌شود، از هیئت‌های مذهبی درخواست داریم که در عزادار شدن شهر کمک کرده و شور حسینی را ایجاد کنند.

مقیمی بیان کرد: با توجه به خانه‌نشین شدن بچه‌ها و استفاده از فضای مجازی دو مسابقه بازی‌های رایانه‌ای را در دستور کار قرار داده‌ایم که استقبال بسیار خوبی از آن شده و ظرف یک هفته 700 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب با حضور 7 هزار نوجوان قمی در حال برگزاری است

وی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب عنوان کرد: این المپیاد با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد استان در حال اجرا است و 7 هزار نیز نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌ها مورد تأکید است، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نیز موردتوجه است و بازی‌های رایانه‌ای در منازل انجام می‌شود.

مقیمی خاطرنشان کرد: از مردم تقاضای ویژه داریم که در زمینه ایستگاه‌های صلواتی رویه ویژه‌ای را اجرا کنند که تبدیل ایستگاه‌های صلواتی به ایستگاه سلامت مورد تأکید است تا خدمات بهداشتی به مردم عرضه کنند، همچنین در زمینه بسته‌های فرهنگی ورود پیدا کرده و اقلام بسته‌بندی‌شده را توزیع کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار