پویش "هر هیئتی، یک کتاب" ویژه مداحان و سخنرانان و فعالین هیات‌های مذهبی با هدف معرفی کتاب در ایام محرم در جمع عزاداران حسینی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 23 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، با تسلیت فرارسیدن ایام محرم، گفت: با توجه به ادامه روند فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی استان در فضای مجازی و برگزاری ویژه برنامه های ایام محرم در کتابخانه های عمومی و افزایش سطح مشارکت در امر کتاب و کتابخوانی، برنامه های متنوع فرهنگی در این ایام در نظر گرفته شده است.

وی از پویش"هر هیئتی، یک کتاب" به عنوان یکی از برنامه های فرهنگی یاد کرد وافزود: در این پویش، افراد داوطلب باید پس از معرفی یک کتاب با موضوع محرم در جمع عزاداران حسینی، فیلم معرفی را با هشتک "#هر_هیئتی_ یک_کتاب" در صفحه هیئت یا صفحه شخصی خود بارگزاری کرده و یا به آدرس اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه @kermanshah_pl در فضای اینستاگرام ارسال کنند.

وی یادآور شد: در اجرای این پویش خادمیاران کتاب آستان قدس رضوی، کانون مداحان استان و شهرستان کرمانشاه و نیز جامعه ایمانی مشعر مشارکت دارند.

حسنی خوانسار یادآور شد: کارت عضویت یکساله کتابخانه های عمومی استان برای افرادی که در این طرح مشارکت داشته باشند، بصورت "رایگان" صادر می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار