امام جمعه دامغان:
امام جمعه دامغان با بیان اینکه فقر زیبنده جامعه اسلامی نیست، گفت: در کشوری که نفت و گاز دارد نباید فقر اشاعه داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 23 August 2020

فقر زیبنده جامعه اسلامی نیست/ فعالیت معروف گونه کمیته امداد

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام سید محمد حسینیان  از فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک معروف در جامعه یاد کرد و ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد حمایتی، جامعه را رصد می‌کند و با شناسایی خانواده‌های محروم و نیازمند به این قشر از جامعه خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی نباید فقیر وجود داشته باشد و وجود فقیر زیبنده جامعه اسلامی نیست، افزود: در کشوری که در نفت و گاز در جهان اول هستیم نباید فقیر در جامعه داشته باشیم و باید بکوشیم تا وجود فقیر در جامعه ریشه کن شود.

امام جمعه دامغان خاطرنشان کرد: یکی از کارهای کمیته امداد امام خمینی (ره) این است که مددجویان تحت پوشش خود را خودکفا و پایدار کند تا فقر و بیکاری در جامعه ریشه کن شود.

حسینیان تصریح کرد: دامغان خیران خوبی دارد و در ایام شیوع بیماری کرونا، خیران و مردم چهار میلیارد تومان کمک مالی داشتند و برای تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آن در بین ۱۱ هزار خانواده نیازمند مشارکت داشتند.

امام جمعه دامغان گفت: در مرحله دیگر مردم و خیران ۲۵۲ میلیون تومان کمک مالی به حساب مشترک امام جمعه و نماینده در کمک به خانواده‌های نیازمند در ایام شیوع بیماری کرونا مبتلا شدند مساعدت داشتند و ۱۶ چرخ خیاطی برای دوخت ماسک اهدا کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار