آتش سوزی واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه قم با حضور ۴۰ آتش نشان مهار شد. علت و میزان خسارات وارد شده در این حادثه پس از انجام ارزیابی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد. در این حادثه 3 آتش نشان مصدوم شدند.
کد خبر: ۸۹۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷ 25 August 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم، گفت: آتش سوزی در یک کارخانه فولادی در شهرک شکوهیه در ساعت ۱۰:۳۰ به اورژانس ۱۱۵ قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم شامل تیم های عملیاتی و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است.

فراهانی تصریح کرد: ۳ مصدوم آتش نشان که دو مورد پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت های پزشکی در محل درمان شده اند و یک مصدوم نیز جهت بررسی بیشتر به مرکز درمانی منتقل شد.

مهار آتش سوزی

حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: ساعت ۱۰:۳۰ امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم خبر آتش سوزی در یک واحد صنعتی تولید کننده شمش آهن مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه اعلام شد و بلافاصله ۶ دستگاه خودرو عملیاتی سنگین و دو دستگاه خودرو آب ده و تانکر‌های آبرسان شهرداری قم برای انجام عملیات اطفاء و پشتیبانی از آتش نشانی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه به محل حادثه اعزام شدند.

کریمی افزود: خوشبختانه با حضور ۴۰ آتش نشانی که از قم برای شرکت در عملیات اطفاء و پشتیبانی آمده بودند، حریق که در مخازن هشت هزار لیتری گازوئیل واقع شده بود اطفا شد و اجازه تخریب برجک مخازن داده نشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ایمن سازی کامل محل حادثه، ادامه داد: با تلاش آتش نشانان شرکت کننده در این عملیات، حریق به طور کامل در منطقه حادثه اطفاء شده و این حادثه مصدومی نداشته است.

کریمی گفت: علت و میزان خسارات وارد شده در این حادثه پس از انجام ارزیابی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم - تهران در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱ هکتار واقع شده است. قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار