فرماندار ایلام ؛
فرماندار ایلام گفت: ۹۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای کلنگ زنی و افتتاح ۵۶ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان ایلام در هفته دولت هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 28 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛خیرالله گراوند اظهار داشت: ۳۹ مورد از این طرح ها با اعتباری نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال در حوزه عمران و زیرساخت است که در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح می شود.

وی افزود: ۱۷ پروژه هم با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در بخش اقتصادی مورد افتتاح یا کلنگ زنی قرار می گیرد و محل  تامین اعتبار این پروژه های اقتصادی آورده و سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی است.

فرماندار ایلام با بیان اینکه در مجموع ۵۹۵ نفر حین و بعد اجرای کار در قالب این پروژه ها مشغول به کار شده اند، توضیح داد: ۱۴۷ نفر در بخش طرح های اقتصادی و در حوزه طرح های عمرانی هم ۳۲۶ نفر در هنگام اجرا و ساخت طرح ها و ۱۲۲ نفر هم بعد از بهره برداری  اشتغال زایی شده اند.

گراوند یادآور شد: ۲ پروژه در بخش اقتصادی کلنگ زنی می شود که طرح پرورش قارچ رباتیک با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغال زایی برای پنج نفر و ساخت استخر هوشمند پرورش ماهی با سرمایه گذاری چهارهزار ریال و اشتغال زایی برای ۱۰ نفر است و مجری و سرمایه گذار این ۲ طرح نوآورانه هم مرکز شتابدهنده ارغوان نوآفرین است.

وی گفت: مخابرات منطقه ایلام، راه و شهرسازی و راهداری، امور عشایری، بنیاد مسکن، دهیاری ها، ورزش و جوانان، شرکت برق، نوسازی مدارس، شرکت گاز، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، جهادکشاورزی، فنی و حرفه ای و صنعت معدن و تجارت دستگاه های اجرایی و متولی اجرا و تکمیل طرح های هفته دولت شهرستان ایلام هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار