معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در صحن جامع مهدوی مراسم عزاداری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۸ 30 August 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به اینکه بنا بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در فضاهای بسته، امسال میزبان هیئت های مذهبی در مسجد مقدس جمکران هستیم، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۸ تا ۲۰ میزبان هیئت محبین اهل بیت (علیهم السلام) و شب‌ها از ۲۱ تا ۲۳ مراسم هیئت فاطمیون در صحن جامع مهدوی برگزار می شود.

وی به برنامه های روزهای پایانی دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: روز جمعه هشتم ماه محرم از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ همایش «أحلَی مِنَ العَسَل» با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان برگزار شد. در این همایش مدیحه سرایان جوان و نوجوان نیز برنامه داشتند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ظهرها تا روز عاشورا میزبان سخنرانی آیت الله محمدمهدی شب زنده‌دار برای عزاداران بودیم و امروز (تاسوعا) و روز عاشورا از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در صحن جامع مهدوی مراسم عزاداری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را برگزار خواهیم کرد.

حسین آبادی از برگزاری مراسم مقتل خوانی با مداحی حاج مهدی سلحشور در روز عاشورا خبر داد و گفت: غروب عاشورای از ساعت ۱۸ زیارت ناحیه مقدسه را با نوای آیت الله سید محمدمهدی میرباقری زمزمه خواهیم کرد.

وی در مورد برگزاری مراسم شام غریبان بیان کرد: مراسم شام غریبان پایان بخش مراسم دهه اول ماه محرم در مسجد مقدس جمکران است که به امید خدا با سخنرانی حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی و مداحی حاج مهدی سلحشور به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار