معاون پارلمانی وزیر کشور در گفت‌وگو با «تابناک» خبرداد:
وی افزود: این طرح در حال حاضر در مرحله جمع آوری امضا و به هیئت رئیسه ارسال نشده است. طرح این استیضاح پیرامون حوادث آبان ماه سال گذشته و ماجرای بنزین بوده است. بعید به نظر می رسد این طرح استیضاح اجرایی شود چرا که طبق اطلاعاتی که ما در اختیار داریم این طرح تنها در حد حرف و گمانه زنی است...
کد خبر: ۸۹۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 30 August 2020

پیگیری استیضاح رحمانی فضلی توسط برخی نمایندگان مجلس یازدهم/ موضوع استیضاح، حوادث آبان 96  و گرانی بنزین

به گزارش تابناک سمنان: از زمان شکل گیری مجلس یازدهم زمزمه های زیادی در خصوص استیضاح برخی وزیران به گوش رسیده است که از آن جمله می توان به استیضاح وزیران نفت، امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و ... اشاره کرد که البته همه آنها بیشتر در حد و اندازه زمزمه و گمانه زنی بوده و هیچ کدام جنبه عملی به خود نگرفته است.

 در جدیدترین مورد از روند پیگیری استیضاح های وزیران دولت تدبیر و امید توسط مجلس یازدهم، نام «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور شنیده شده است. این موضوع را معاون پارلمانی وزیر کشور هم تائید کرده است و حتی دلایل پیگیری این موضوع را هم حوادث آبان ماه 96 و مساله بنزین ذکر کرده ، اما این موضوع را خیلی جدی ندانسته است.

فعلا مهمترین اقدام مجلس در ارتباط با وزیران کابینه «حسن روحانی» برخورد تندی بود که با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه داشتند که البته این موضوع با تذکر رهبری انقلاب به نمایندگان مواجه شد و مساله دیگر هم عدم دادن رأی اعتماد به مدرس خیابانی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی کرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.

«محمدجواد کولیوند» معاون پارلمانی وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «تابناک» درباره به جریان افتادن طرح استیضاح وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق اطلاعات ما این موضوع از سوی برخی از نمایندگان مجلس طرح شده است.

وی افزود: این طرح در حال حاضر در مرحله جمع آوری امضا و به هیئت رئیسه ارسال نشده است.

معاون پارلمانی وزیر کشور تصریح کرد: طرح این استیضاح پیرامون حوادث آبان ماه سال گذشته و ماجرای بنزین بوده است.

کولیوند خاطرنشان کرد: بعید به نظر می رسد این طرح استیضاح اجرایی شود چرا که طبق اطلاعاتی که ما در اختیار داریم این طرح تنها در حد حرف و گمانه زنی است و هیچ گونه گزارشی در این راستا به هیئت رئیسه ارسال نشده است.

همانطور که معاون پارلمانی وزیر کشور که خود پیشتر سابقه تصدی کرسی نمایندگی مردم کرج در مجلس را داشته گفته است، موضوع استیضاح وزیر کشور انهم به دلایلی نظیر حوادث آبان ماه سال 96 و موضوع بنزین نمی تواند خیلی جدی باشد و شاید این مساله ای است که توسط برخی نمایندگان دنبال می شود و نمی تواند عاملی برای استیضاح وزیر کشور اصولگرای کابینه روحانی باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار