کد خبر: ۸۹۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 31 August 2020

 

     

پلاتو و سالن بازسازی شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور سرپرست فرمانداری و تعدادی از هنرمندان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، نورالله اکبری سرپرست فرمانداری لاهیجان روز گذشته با حضور در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و در جمع  مدیریت ، کارشناسان اداره و تعدادی از هنرمندان این شهرستان، پلاتو و سالن نمایش را که به تازگی با هزینه بالغ بر دویست و پنجاه و هشت میلیون تومان بازسازی شده است را افتتاح کرد.

 در این مراسم که تابلوهایی از لاهیجان قدیم از عکس های فریدون محمدی دوست نیز در معرض دید قرار گرفته بود  پس از تلاوت کلام الهی و شعر خوانی نوجوان ادبی ، رها یوسف زاده،آیین افتتاح پلاتو و سالن بازسازی شده اداره فرهنگ وارشاد اسلامی توسط سرپرست فرمانداری و رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  برگزار شد. به دلیل رعایت پیمان نامه بهداشتی بیماری کرونا این برنامه  با تعداد کم هنرمندان و در زمانی کوتاه برگزار شد.

 سالن همایش که پس از پیگیری های متعدد مدیریت فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بعد از مدت ها بازسازی به مرحله بهره برداری رسید دارای ظرفیت 92 صندلی است و از لحاظ نورپردازی نیز شرایط مطلوب تری برای اجرا ی نمایش ها فراهم آمده است.

پلاتو که در این اداره به منظور تمرین گروه های نمایشی و اجرا با ظرفیت کم تعبیه شده است نیز دارای ظرفیت 40 صندلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار