تفاهم‌نامه مشترک همکاری فی ما بین سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در راستای هم‌افزایی و اجرای برنامه‌های مشترک منعقد شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 31 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه ایجاد نهضت خدمت‌رسانی به مردم و نیز در راستای هم‌افزایی و اجرای برنامه‌های مشترک و ارائه خدمات اجتماعی با هدف رفع آسیب‌های حقوقی و همچنین بکارگیری حقوقدانان انقلابی در عرصه‌های تخصصی و پیشگیری از آسیب‌های حقوقی‌، تفاهم‌نامه مشترک همکاری فی ما بین سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه منعقد شد.

به موجب این تفاهم‌نامه موارد زیر با همکاری طرفین اجرایی خواهد شد،

اجرای طرح‌های علمی پژوهشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حقوقی بومی، اجرای دوره‌های آموزشی مشترک برای حقوق‌دانان، برگزاری همایش‌های مشترک حقوقی و قضایی، اردوهای جهادی حقوقی و طرح آموزش همگانی حقوق و هر مسجد یک حقوق‌دان جهت آموزش‌های حقوقی مردم در مناطق محروم و آسیب‌پذیر، شناسایی و معرفی حقوقدانان بسیجی و انقلابی پای کار جهت امورات داوری، میانجیگری، مشاورین حقوقی املاک و سایر امور مورد نیاز، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پیشگیری و نیز سایر برنامه‌ها و ماموریت‌های محوله مشترک.

بسیج حقوق‌دانان کمک کار دستگاه قضایی

رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در این جلسه با اعلام اینکه کار بسیج حقوقدانان تسهیل‌گری در امور حقوقی و رفع مشکلات حقوقی مردم است، اظهار داشت‌: هرجایی که دستگاه قضایی استان نیاز به کمک بسیج حقوقدانان داشته باشد، حقوق دانان بسیجی ورود پیدا خواهند کرد و کمک کار دستگاه قضایی خواهند بود.

بیژن نجفی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه نیز با استقبال از برنامه‌های همکاری سازمان بسیج حقوقدانان گفت: ان‌شاءالله از توان حقوقدانان بسیجی در برنامه‌های پیشگیری استفاده خواهد شد و مفاد تفاهم نامه مشترک در شهرستان‌های استان اجرایی خواهد شد.

نجفی همچنین بر اجرای طرح بکارگیری مشاورین حقوقی املاک با حضور حقوقدانان بسیجی در ماه جاری با کمک اتحادیه مشاورین املاک تأکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار