کد خبر: ۸۹۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ 31 August 2020

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر استفاده از ماسک توسط رانندگان سرویس مدارس و دانش‌آموزان، گفت: در هر سرویس مدرسه سواری پیش‌بینی شده است تنها سه دانش‌آموز؛ دو نفر در صندلی‌های عقب و یک نفر در صندلی جلوی خودرو مستقر شوند.

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فعالیت سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده برای وضعیت زرد و سفید تعریف شده است. در هر سرویس مدرسه سواری پیش‌بینی شده تنها سه دانش‌آموز؛ دو نفر در صندلی‌های عقب و یک نفر در صندلی جلوی خودرو مستقر شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان و رانندگان در هر وضعیتی (شرایط زرد و سفید) ملزم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند. همچنین رانندگان باید پیش از حرکت و پس از پیاده کردن دانش‌آموزان، خودرو را ضدعفونی و گندزدایی کنند. در طول مسیر نیز مسائل بهداشتی باید کاملا رعایت شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در روزهای آینده برای رانندگان و پیمانکاران سرویس‌های مدارس کلاس‌های آموزشی به منظور فرا گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: این پروتکل‌های تعریف شده برای نحوه فعالیت مدارس در وضعیت سفید و زرد از نظر شیوع کرونا است. چه دانش‌آموزان دو روز در هفته و چه یک هفته کامل در مدرسه حضور پیدا کنند، باید به این پروتکل‌ها عمل شود.  

مودت با بیان اینکه تاکنون ۱۷ شرکت برای سرویس مدارس به ناحیه‌های آموزشی اهواز معرفی شده‌اند، عنوان کرد: یک‌سوم ظرفیت اتوبوس‌ها و ون‌ها نیز کاهش یافته است تا فاصله‌گذاری اجتماعی حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار