کد خبر: ۸۹۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 01 September 2020

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به اقدامات این جمعیت در دهه نخست محرم امسال گفت: در طول 11 روز محرم حدود 7000 بسته غذایی، بهداشتی و آموزی بین جامعه هدف توسط امدادگران، جوانان و داوطلبین توزیع‌شده است.

توزیع حدود 7000 بسته غذایی، بهداشتی و آموزشی توسط هلال‌احمر گیلان در محرم

سیاوش غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر گیلان در دهه نخست محرم امسال، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر گیلان امسال در ایام محرم با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌هایی نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی، توزیع بسته‌های آموزشی، بهداشتی و غذایی را در دستور کار خود قرارداد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در ۱۶ شهرستان استان، افزود: تاکنون ۱۳۵ دوره آموزشی با فراگیری سه هزار و ۲۰۰ نفر اعم از اعضای خانه‌های هلال،روحانیان،مداحان،مأمومین مساجد،نوجوانان، جوانان و داوطلبان عضو انجام‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با اشاره به توزیع بسته‌های آموزشی، غذایی و بهداشتی در طول دهه نخست محرم امسال، گفت: طی ۱۱ روز از محرم چهار هزار و ۸۰۰ بسته آموزشی، دو هزار بسته بهداشتی و ۱۵۶ بسته غذایی بین جامعه هدف توزیع‌شده است. غلامی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر گیلان در حوزه پیشگیری از شیوع کرونا، گفت: این جمعیت بیش از 30 هزار ماسک بین نیازمندان توزیع کرده و علاوه بر آن برای بالغ‌بر 55 هزار نفر تب سنجی و ضدعفونی دست‌ها صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه ضدعفونی ۱۶۵ باب امکنه مشتمل بر مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، مکان‌های برگزاری نماز و عزاداری یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هلال‌احمر در محرم امسال بوده، خاطرنشان کرد: ۴۶۰ تن از امدادگران، جوانان و داوطلبان در ضدعفونی و گندزدایی امکنه مشارکت داشته‌اند.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان همچنین توزیع یک هزار و ۲۰۰ لیتر ماده ضدعفونی در مساجد شهر و روستا، توزیع یک هزار و ۶۰۰ عدد آب‌معدنی و کیک و همچنین استقرار ۳۷ دستگاه چادر سلامت برای تست قند و فشارخون  را از دیگر اقدامات این جمعیت در ماه دهه نخست ماه محرم برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار