رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه گفت: آغاز عملیات اکتشاف در پنج پهنه معدنی از سال 1394 آغاز شده، اما هنوز امکان واگذاری به سرمایه‌گذاران و انجام فعالیت‌های معدنی انجام نشده است.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 02 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،محمد‌عابد خالدی در خصوص تعیین تکلیف پهنه‌های معدنی در کرمانشاه، اظهار داشت: آغاز عملیات اکتشاف در پنج پهنه معدنی از سال 1394 آغاز شده است.

وی ادامه داد: مراحل واگذاری و آزادسازی پهنه‌ها انجام شده، اما هنوز امکان واگذاری به سرمایه‌گذاران و انجام فعالیت‌های معدنی انجام نشده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه در خصوص آزادسازی پهنه‌های معدنی و برپایی مزایده، گفت: قسمت عمده از محدوده آن در مرحله مزایده‌ای قرار گرفته که این محدوده‌ها با توجه به یک سری مشکلاتی که به مشکلات کلان کشور همچنین موانع قانونی که بخشی از آن به مشکلات استان و بخشی هم به تداخل محدوده‌ها برمی‌گردد، سبب شده این محدوده‌ها با پهنای اکتشافی آن طوری که باید رونق در معادن استان ایجاد کنند متاسفانه ایجاد نکرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با پیگیری‌های مسؤولان، استاندار و رئیس سازمان صنعت انجام فعالیت‌های معدنی آن تحقق یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار