طی مراسمی؛
طی مراسمی معنوی و باحضور خادمان و خادم یاران رضوی پرچم متبرک آستان قدس رضوی توسط دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان به بیمارستان کوثر شهر سمنان اهدا شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 02 September 2020

پرچم متبرک آستان قدس رضوی به بیمارستان کوثر سمنان اهدا شد

به گزارش تابناک سمنان: طی مراسمی آئینی و معنوی با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و خانواده بهداشت و درمان شهرستان سمنان، همزمان با ظهر چهارشنبه، پرچم متبرک حرم امن امام مهربانی‌ها، حضرت رضا (ع) به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان به بیمارستان کوثر اهدا شد.

فرج الله وفادار، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در این مراسم معنوی، هدف از اهدای پرچم آستان قدس رضوی به بیمارستان کوثر سمنان را تقدیر از خدمات و تلاش‌های کادر بهداشتی و درمانی در مقابله با کرونا اعلام کرد و گفت: کادر بهداشتی و درمانی استان در این ماه‌ها، مبارزه‌ای ایثارگرانه با ویروس کرونا داشتند و لذا باید از آنها قدردانی کرد.

وی زحمات مدافعان سلامت در بیمارستان کوثر سمنان را تلاشی ماندگار یاد کرد و بیان داشت: همه ما مرهون خدمات و تلاش‌های بزرگ مردان و زنان حوزه بهداشت و درمان هستیم که فداکارانه ماه‌ها است که در لباس خدمت به مردم، انجام وظیفه می‌کنند.

فداکاری در لباس مدافعان سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در سخنانی، با اشاره به ترویج معنویات در کنار درمان بیماران در این فضای معنوی و آئینی، گفت: زحمات طاقت فرسای کادر درمانی در بیمارستان کوثر و سایر مراکز درمانی سمنان با هدف خدمت رسانی به مردم و بازگرداندن سلامتی و بهبودی به آنها در حالی انجام شد که طی ماه‌های اخیر بسیاری از اعضای خانواده بزرگ بهداشت و درمان سمنان حتی از مرخصی خود نیز بهره نبرده‌اند.

سید نوید دانایی عشق به خدمت رسانی به هموطنان و مردم را عامل مهم تداوم خدمت در لباس مدافعان سلامت دانست و تاکید کرد: کار دشواری که کادر درمانی دارند جز در سایه عشق و ایثار صورت نمی‌پذیرد آن هم تلاشی که پاداشی اخروی برای آنان دارد.

وی همچنین به توصیه‌هایی در راستای مقابله با کرونا نیز اشاره کرد و ادامه داد: ما باید دقت داشته باشیم که کرونا ریشه کن نشده و به پایان رسیدن یا تضعیف آن منوط به رعایت همه ما در حوزه مسائل بهداشت عمومی شامل، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی دست‌ها، استفاده از ماسک و دوری از تجمعات و… است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار