کد خبر: ۸۹۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 02 September 2020
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در همایش پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس استاندار و یا فرمانده سپاه فتح گزارشی از حضور کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به رهبر انقلاب ارائه می‌کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سرهنگ امیدعباس آسمند در نشست ستاد چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس گفت: ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان ۹ کمیته دارد که در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها تشکیل و فعال شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس سوم خرداد آغاز و تا پایان سال ادامه دارد، افزود: ۷۲۶ برنامه با موضوع ۴۰ سالگی دفاع مقدس در این مدت باید برگزار شود.
وی تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا رژه نیروهای مسلح در کشور و طبیعتا استان برگزار نمی‌شود و به جای آن همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس  شامل رزمندگان و فرمانده‌هان ۳۱ شهریور در مصلای امام خمینی یاسوج و سایر شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
این مسوول عنوان کرد: در این همایش ارتباط تصویری با رهبر انقلاب برقرار و فرمانده سپاه فتح یا استاندار کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از حضور مردم استان در دفاع مقدس ارائه خواهند داد.
آسمند عنوان کرد: در کنار این همایش نمایشگاه عکس دستاوردهای ۴۰ ساله دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: دوره آموزشی مجازی برای کارکنان دستگاه‌ها در زمینه آشنایی با دفاع مقدس توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار