کد خبر: ۸۹۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 03 September 2020

 

پانزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر گیلان همزمان با آغاز هفته تعاون امروز در رشت برگزار شد.

 
تجلیل از تعاونگران برتر گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جشنواره پانزدهم تعاونگران برتر استان گفت: در این همایش از مدیران عامل ۲۳ شرکت تعاونی برتر استان با اهدا لوح سپاس و تندیس جشنواره تجلیل شد.
عباس علیزاده افزود: ۲ هزار و ۳۶۰ تعاونی با ۱۹۷ هزار عضو در گیلان فعال است.
وی به فعالیت تعاونی‌های استان در بخش‌های مختلف مسکن، مصرف، حمل و نقل، اعتبار، صنعتی، کشاورزی، خدماتی، صنایع دستی و گردشگری اشاره و خاطر نشان کرد: سرمایه تعاونی‌های گیلان حدود ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۸ هزار و ۹۰۰ نفر است.
استاندار گیلان در همایش تجلیل از تعاونگران برتر گیلان با تأکید بر نقش تاثیرگذار تعاونی‌ها در تحقق اصول اقتصاد مقاومتی گفت: برای رسیدن به برنامه‌های اقتصاد مقاومتیِ مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، توجه ویژه به اقتصاد پویای تعاونی‌ها ضروری است.
ارسلان زارع افزود: تلاش مضاعف برای تحقق برنامه‌های توسعه پایدار اقتصادی با توجه ویژه به نقش و تاثیر تعاونی‌ها امکان پذیر خواهد بود.
وی افزایش درجه تاب آوری در اقتصاد داخلی برابر تکانه‌های خارجی در تحریم‌ها را تکیه بر اقتصاد تعاونی‌ها دانست و افزود: برای تحقق عدالت اقتصادی نقش تعاونی‌ها به دلیل افزایش مشارکت و سهم مردم در اقتصاد نقشی بی بدیل است.
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اهمیت تعاونی‌ها در توسعه پایدار گفت: رونق اقتصادی با تکیه بر اصل تعاون و استفاده درست از فرصت‌ها و ظرفیت‌های تعاونی‌ها امکانپذیر خواهد شد.
سیدکاظم دلخوش اباتری، باتاکید بر آمادگی کامل قانون گذار برای حمایت از بخش تعاون خاطرنشان کرد: باتوجه به تحریم‌ها و مشکلات عدیده اقتصادی، با بهره مندی از این ظرفیت می‌توان به اقتصاد کشور کمک کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار