مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از نبود کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: ۲۲ هزار فرهنگی عهده دار آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 03 September 2020
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا برخی خانواده‌ها در همدان از ثبت‌نام در دوره پیش‌دبستانی استقبال نکردند گفت: امسال ۳۸۰ نیروی جدید از دانشگاه فرهنگیان جذب شده است.

به گزارش فارس، محمد پورداود در نشست خبری به صورت لایو در شبکه پیام‌رسان شاد اظهار کرد: طبق تصمیم‌گیری امسال مدارس استان همدان از ۱۵ شهریورماه باز می‌شود.

وی بیان کرد: از این تاریخ تمام دانش‌آموزان موظف به حضور در کلاس‌ها با شرایط تعیین شده هستند، اما این حضور اجباری نیست و اختیار با دانش‌آموزان و خانواده‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به ارائه دروس از سوی معلمان در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید اشاره کرد و گفت: زمان تشکیل کلاس‌ها ۳۵ دقیقه است و زنگ تفریح نداریم و یا به صورت محدود است، چون اولویت ما سلامت و نشاط معلمان و دانش‌آموزان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها بر اساس نظر ستاد ملی کروناست تصریح کرد: دانش‌آموزانی که به تلفن همراه و یا تبلت دسترسی ندارند شناسایی شده و مشکل آن‌ها رفع خواهد شد.

پورداود با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه تهمیدات لازم در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید بر تعداد دانش آموزان در استفاده از سرویس مدارس نظارت می‌شود.

وی با بیان اینکه در زیست بوم جدید باید سبک زندگی با کرونا را یاد بگیریم گفت: امسال ۳۸۰ نیروی جدید از دانشگاه فرهنگیان جذب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از نبود کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: ۲۲ هزار فرهنگی عهده دار آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه امتحانات نهایی امسال دانش‌آموزان همدانی با وجود سختی‌هایی یک نمره از میانگین نمرات سال گذشته بالاتر بود گفت: در کنار آموزش‌ها به مسائل پرورشی اهمیت داده شد به طور نمونه طرح «هر خانه یک دارالقرآن» اجرا و نیز مسابقات قرآنی به صورت مجازی برگزار شد.

پورداود با بیان اینکه امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا برخی خانواده‌ها از ثبت‌نام دوره پیش دبستانی استقبال نکردند گفت: از ۳۰ هزار نوآموز همدانی تاکنون ۲۴ هزار نفر، سنجش سلامت شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار