جمعی از دوستداران انقلاب اسلامی،با صدور بیانیه ای اعلام کردند:اختلافات اندک در خدمت شایسته به مردم نباید خلل ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 04 September 2020


متن بیانیه جمعی از دوستداران انقلاب اسلامی که در همایش امروز جمعه ۹۹/۶/۱۴ وبا حضور دویست نفراز دوستداران انقلاب اسلامی از سراسر استان و با بیانات ارزنده حضرت ایت الله دری نجف ابادی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک برگزار شد به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس بی حد خداوندی را سزاست که توفیق داد تا از شیعیان و دوستداران امیر مومنان باشیم و بر اطاعت از آن ریسمان های هدایت و کشتی های نجات مفتخر فرمود و محبت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را دل هایمان قرار داد که تا ابد حرارت آن به سردی نخواهد گرایید.
خدا را شاکریم که ما را در برهه ای از زمان آفرید که نفسِ خمینی کبیر بر جانِ جهان ساری و جاری گردید و با هنر آن مرد الهی ما را از ظلمت طاغوت به نور ایمان هدایت کرد.
خدا را شاکریم که به هدایت های پیامبرگونه ی رهبر عظیم الشأن ، در دوران طلایی آغاز گام دوم قرار گرفته است.
تشکیل این همایش، با حضور ازشمند حضرت آیت الله دری نجف آبادی ، حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری و نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی، فرصت مغتنمی بود برای افزایش همدلی و هم افزایی نیروهای انقلاب اسلامی که در نوع خود بی نظیر بوده است؛ در همین راستا نکات ذیل میثاق نامه این هم اندیشی است که به سمع شما عزیزان می رسانیم:
1. از حضور نمایندگان محترم مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی به خاطر قبول زحمتِ شرکت در اولین همایش جمعی از دوستداران انقلاب اسلامی با مجمع نمایندگان که در همه ادوار مختلف بی سابقه بوده بسیار سپاسگزاریم و از توجه آنان به دعوت نیروهای مومن وانقلابی تشکر و قدردانی می کنیم.
2. ایمان داریم این نشست ها و هم اندیشی ها موجب تالیف قلوب و تشریک مساعی نیروهای مومن انقلابی با نمایندگان انقلابی استان خواهد بود و همین امر موجب خواهد شد تا مشکلات و مصایب مردم و جامعه از نگاه نخبگان و دلسوزان مطرح گردد و با هم اندیشی در جمع نخبگان در جهت حل مشکلات قدم برداشته شود.
3. انتظار جامعه مومن و انقلابی استان مرکزی این است : حال که از جانب خداوند متعال فرصت بی نظیر خدمت به مردم به شما عزیزان عنایت شده و با رای بالا مورد اعتماد مردم انقلابی استان مرکزی قرار گرفته اید ، این فرصت را بیش از پیش غنیمت شمرده و با دوری از اختلاف و افتراق، یکصدا از حقوق استان دفاع نمایید و نگذارید اندک اختلافات در خدمت شایسته تر به مردم خلل ایجاد نماید.
4. تشکیل مجلسِ انقلابی در کنار قوه قضاییه انقلابی، با مدیریت عالمانه ی حضرت آیت الله رییسی، را فرصت بزرگی می دانیم که خداوند بر جریان انقلاب عطا نموده تا از این فرصت در جهت حل مشکلات مردم و باز کردن گره از پای نظام استفاده نمایند؛ با عملکرد مطلوب این دو قوه خداوند زمینه ی تشکیل دولت جوان و حزب اللهی فراهم خواهد آورد تا گام دوم انقلاب با دولتی برآمده از نگاه انقلابیمحکم برداشته شود.
5. ما جمعی از دوستداران انقلاب اسلامی، با هدف ایجاد وحدت و همگرایی ، مطالبه گری عالمانه وکارشناسانه و جذب حداکثری نیروهای مومن و انقلابی، اقدام به برگزاری چنین همایش هایی کرده ایم. به صراحت اعلام این جمع قصد رقابت با هیچ گروهی قصد رقابت ندارد و رقابت ناسالم درون جریان انقلاب را سمّ مهلک تلقی می کنید و انحصار طلبی و قبیله گرایی را عامل دفع نیروهای انقلاب و از دست رفتن فرصت می داند و از تشکیل هر تشکل و گروهی که بتواند بخشی از ظرفیت های معطل مانده جریان انقلاب را فعال نماید استقبال می کنیم.
در پایان از حضور همه عزیزان در این همایش تشکر می کنیم وهمگان را به خداوند بزرگ می سپاریم.
جمعی از دوست داران انقلاب اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار