معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از تداوم افزایش دما همراه با رگبار های پراکنده در اواسط هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 05 September 2020

معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از تداوم افزایش دما همراه با رگبار های پراکنده در اواسط هفته خبر داد.

احمد اسدی در گفت ‌وگو با ایسنا، با اشاره به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، اظهار کرد: وضعیت جوی استان مازندران در روز شنبه ۱۵ شهریور نیمه ابری تا ابری در ارتفاعات با احتمال بارش خفیف از بعدازظهر با کاهش ابر بوده و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین ۲۷ تا ۲۹ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی، بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سلسیوس است.

وی افزود: در روز یک‏شنبه ۱۶ شهریور وضعیت جوی استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین ۲۸ تا ۳۰ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سلسیوس است.

معاون ‌توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران، خاطرنشان‌کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، درساعات بعدازظهر افزایش ابردر ارتفاعات و دامنه ها رگبار پراکنده و وزش باد بوده و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین ۲۶ تا ۲۸ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین ۲۸ تا ۳۰ درجه سلسیوس است.

اسدی گفت: در روز چهارشنبه هفته‌ی جاری آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین ۲۷ تا ۲۹ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار