نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: به نظر می‌رسد که برخی از جریانات سیاسی به دنبال ناراضی کردن مردم هستند و شاید این حرکت نمایندگان که در دورترین نقاط به میان مردم می‌روند نقشه‌های منافقین داخلی را نقشه برآب کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ 06 September 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:جلال رشیدی به هجمه‌ها علیه مجلس انقلابی پس از سفرهای استانی نمایندگان اشاره کرد و گفت: هر زمانی که مشاهده شد افرادی همچون آقای آشنا علیه مجلس داد و هوار می‌کشند؛ یعنی مجلس به درستی کار خود را انجام داده است.

وی در ادامه افزود: وقتی که این‌ها شعارهایی را علیه مجلس سر می‌دهند دلیل این نیز مشخص بوده؛ چرا که 7 سال مسئولیت اجرایی داشتند و کاری برای مردم نکردند پس چنین اقداماتی از سوی نمایندگان را پوپولیستی جلوه می‌دهند.

نماینده مردم مرودشت به تخریب مجلس از سوی برخی از افراد و جریانات سیاسی اشاره و تاکید کرد: این افراد وقتی مشاهده می‌کنند که مجلس انقلابی به دنبال پیگیری و رفع مشکلات در استان‌های مختلف هستند؛ مشخصا دوست ندارند که این اتفاق بیفتد زیرا با اقدامات نمایندگان انقلابی عملکرد 7 ساله "هیچ" دولتمردان به زیر صفر می‌رود و به ضررشان تمام می‌شود؛ بالاخره مردم عملکرد سه ماهه نمایندگان را با دولتمردان که 7 سال در منصب اجرایی هستند مقایسه می‌کنند و ملاحظه خواهند کرد که نمایندگان در این مدت کوتاه به دنبال رفع مشکلات هستند.

این نماینده مردم در ادامه افزود: به نظر می‌رسد که برخی از جریانات سیاسی به دنبال ناراضی کردن مردم هستند و شاید این حرکت نمایندگان که در دورترین نقاط به میان مردم می‌روند نقشه‌های منافقین داخلی را نقشه برآب کرده است.

وی تصریح کرد: اتفاقا؛ اگر صدای این جریانات سیاسی علیه مجلس بلند نشود جای تعجب دارد در ضمن ارتباط مجلس انقلابی با مردم به نحو شایسته‌ای شکل گرفته و امیدواریم با روی کارآمدن دولت جوان حزب‌اللهی که علاج مشکلات هم بوده ادامه داشته باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار