سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : باتوجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران رعایت پروتکل های بهداشتی از الزمات مهمی است که باید مدنظر مسئولان باشد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 07 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا منصوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : باتوجه به حساسیت موضوع جلسه ستاد مدیریت کرونا در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران با حضور نماینده کاندیدا ها برگزار و الزامات بهداشتی به آنها ارائه شده است.

وی گفت : در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا نکات لازم و پروتکل‌های بهداشتی وهمچنین دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه برگزاری انتخابات به نماینده کاندیداها داده شد و انتظار است مسئولان برگزاری انتخابات و کاندیدها به این مهم توجه داشته باشند.

منصوری به حفظ سلامت مردم در انتخابات ، ورعایت نکات بهداشتی اشاره کرد گفت : ممنوعیت اخذ اثر انگشت در فرایندهای مختلف انتخابات از جمله روز اخذ رای باید مد نظر باشد .

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : سالمندان، مادران باردار، افراد دارای بیماری های خاص و زمینه ای(دیابت، فشارخون بالا،آسم،قلبی وعروقی و...) درشعب اخذ رای خلوت و کم تراکم حضور پیدا کنند تا با مشکل موجه نشوند.

وی گفت : دستو العمل ها ورعایت پروتکل های بهداشتی نیز به نماینده کاندیدها ابلاغ شده است و شهروندان هم با رعایت فاصله اجتماعی در روز اخذ رای در پای صندوق رای حاضر شوند.

منصوری گفت : انتظار است که خانواده ها از همراه بردن کودکان و خردسالان به شعب اخذ رای در شرایط همکاری لازم را داشته باشند و استفاده از ماسک، همراه داشتن خودکار شخصی، ژل یا محلول ضد کننده عفونی، جهت ضدعفونی دستها قبل و بعد از رای دادن از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار بدهند .

وی به رعایت فاصله اجتماعی در کلیه مراحل برگزاری انتخابات اشاره کرد افزود : فاصله گذاری اجتماعی در ورودی ، خروجی و صف های نوبت گیری در شعب اخذ رای باید مورد توجه قرار بگیرد و هوادارن کاندیدها ازهرگونه تجمع جهت تبلیغ و نیز بعد از اعلام نتایج خودداری کنند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار