رییس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم با بیان اینکه مرحله اول استعدادیابی پرورش اندام قم مجازی برگزار می شود، گفت: استعدادیابی رشته پرورش اندام این استان به سبکی جدید و متناسب با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل ها بهداشتی در ۲ مرحله به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 10 September 2020

به گزارش تابناک قم، سعید آمده افزود: با توجه به لغو مسابقات پرورش اندام فصل تابستان و عدم امکان برگزاری مسابقه های استعدادیابی مشابه سال‌های گذشته، طرح جدید استعدادیابی در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک بر مبنای رعایت مسائل بهداشتی طراحی شد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر استعدادیابی، منجر به افزایش انگیزه و ‌ارتقای سطح کیفی و آمادگی ورزشکاران، هدف دار کردن فعالیت مربیان و ورزشکاران می شود.

رییس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم افزود: مرحله اول این طرح به صورت مجازی و مرحله دوم(نهایی) به صورت زمان بندی شده،‌ به صورت محدود و تنها با حضور نفرات برابر در تاریخ ۲ ، ۳ و ۴ مهر ماه سال جاری در خانه بدنسازی استان انجام می شود.

آمده تاکید کرد: در این طرح، استعدادیابی برای رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک به صورت جداگانه و بدون در نظر گرفتن دسته وزنی و گروه قدی انجام می شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول ورزشکارانی که از آمادگی و استعداد بدنی خوبی در هر یک از رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک برخوردار هستند، می بایست تا تاریخ ۲۸ شهریور، با مراجعه به آدرس http://digiform.ir/bodybuildingqom علاوه بر ثبت نام ،‌ یک فیلم کوتاه یک دقیقه ای از اجرای فیگورهای خود متناسب با شرایط اعلام شده، بارگذاری کنند.

رییس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم اظهار داشت: همه فیلم های ارسالی توسط داوران بررسی و افراد انتخاب شده برای مرحله نهایی که به صورت حضوری انجام خواهد شد تا تاریخ ۳۱ شهریور معرفی می شوند.

وی ادامه داد:  مرحله نهایی نیز به تفکیک هر رشته و طبق زمانبندی مشخص برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در خانه بدنسازی استان قم انجام می شود.

بیش از ۲۰ هزار ورزشکار در ۳۰۰ باشگاه‌ بدن‌سازی و پرورش اندام قم پیش از شیوع کرونا روزانه مشغول فعالیت ورزشی بودند که از این تعداد حدود پنج هزار ورزشکار بیمه‌شده ذیل این هیات هستند.

«ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند./

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار