فردا تحصیل حضوری دانش آموزان در تمام مدارس استان اصفهان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ 11 September 2020

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا اصفهان گفت: باتوجه به اینکه فعالیت حضوری دانش آموزان در مدارس این استان از فردا آغاز می‌شود، اما انتخاب نوع آموزش حضوری و مجازی برعهده خانواده‌ها است.
حجت‌الله غلامی افزود: در بین شهرستان‌های استان اصفهان ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و هیچ یک از شهرستان‌ها سفید اعلام نشده است.
وی گفت: براساس آمار فوتی و روند بستری‌ها به نسبت جمعیت از متوسط کشوری این میزان افزایش یافته و این نشان می‌دهد که در شرایط مساعدی به سر نمی‌بریم و باید حساسیت‌ها در رعایت دستور العمل بهداشتی بیشتر شود.
سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا اصفهان با بیان اینکه بر اساس چنین شرایطی بازگشایی مدارس در چهار شهرستان با یک هفته تاخیر آغاز شد افزود: فردا حضور فیزیکی دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی در مدارس استان نهایی شده، اما انتخاب نوع آموزش حضوری و یا مجازی با توجه به شرایط مدرسه، وضعیت خانواده‌ها و سرویس مدارس به عهده خانواده‌هاست.
حجت الله غلامی گفت: بسیار تاکید شده که سرویس مدارس مجاز به سوار کردن حداکثر سه نفر هستند و خانواده‌هایی که تمایلی به استفاده از حضور مجازی ندارند می‌توانند از شبکه تلویزیونی، فضای مجازی شاد آموزش را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار