مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از کاهش 66 درصدی استقبال رانندگان سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 14 September 2020

 

 

کاهش 66 درصدی استقبال رانندگان متقاضی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از کاهش 66 درصدی استقبال رانندگان سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی افزود: با وجود 3 مرحله فراخوان سامانه سپند(سامانۀ پایش ناوگان سرویس دانش آموزی) در تیر و مرداد سال جاری برای ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس، بررسی‌ها حاکی از کاهش 66 درصدی استقبال رانندگان متقاضی سرویس مدارس دانش‌آموزی برای سال تحصیلی جدید است.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد 1582 راننده سرویس مدارس (اعم از تاکسی و شخصی) در جابه جایی دانش‌آموزان در شهر قزوین فعالیت داشتند که با وجود تصویب 40 درصد افزایش شهریه در سال جدید، این تعداد به 555 نفر کاهش یافته و نسبت به سال گذشته، تاکنون یک سوم رانندگان جهت فعالیت در سرویس مدارس اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: بررسی سامانه سپند حاکی از این است بیماری کرونا و نگرانی‌ها در این خصوص، در کاهش استقبال رانندگان سرویس مدارس در فعالیت در سرویس مدارس دانش آموزی تأثیر فراوانی داشته است.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار