فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه هفته دفاع مقدس در استان ایلام در ۸۸ سرفصل و با اجرای ۷۳۷ برنامه گرامی داشته می شود، گفت: نشر تفکر اینکه "ما قوی هستیم" پیام دارد که باید در هفته دفاع مقدس به آن پرداخته شود و اگر مدیریت جهادی در کشور حاکم باشد مشکلات پیش روی کشور حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 19 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار شاکرمی در نشست خبر با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نگاه دفاع مقدس به جوانان موجب پیروزی در دوران هشت ساله دفاع مقدس شد، اظهار داشت : دفاع مقدس چهار نکته اساسی و نقش برای ما داشت که یکی از مهم ترین این نقش ها، تربیت نسل جوانی بود که جنگ را اداره کردند، امام راحل به جوانان اعتماد کردند و همین جوانان، دفاع مقدس و کشور را در زمان جنگ اداره کردند.

وی با بیان اینکه در زمینه اعتماد و باور به جوانان باید به دوران دفاع مقدس بخوریم، ابراز کرد: دشمنان امروز در فکر این هستند که مردم را از نظام و انقلاب اسلامی دور کنند اما انقلاب اسلامی ریشه دار است و مردم پایبند انقلاب اسلامی هستند.

سردار شاکرمی بیان کرد: یکی دیگر از شاخصه های دفاع مقدس شکوفایی ظرفیت ها و استعدادهای نهفته است که در دوران هشت سال دفاع مقدس نمونه های بارزی از نوآوری ها و ابتکارات رزمندگان دفاع مقدس در دفاع از کیان اسلامی وجود دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: توانمندی های زیادی در درون نظام و کشور اسلامی وجود دارد که باید به این ظرفیت ها و توانمندی ها توجه کرد که این توجه موجب اقتدار کشور در عرصه های مختلف نظامی و حتی اقتصادی می شود.

وی با بیان اینکه امروز از همین جوانان کشور فرماندهانی را در کشور ساخته ایم که در عرصه های مختلف می توانند نقش های مهمی ایفا کنند، تصریح کرد: ایجاد بازدارندگی یکی دیگر از شاخص های مهم دفاع مقدس است، ما در دفاع مقدس به باز دارندگی رسیدیم، در دوران دفاع مقدس بسیاری از ادوات جنگی را نداشتیم و امروز به بسیاری از سلاح های استراتژیک دست یافته ایم.

سردار شاکرمی با بیان اینکه امروز برخی در داخل زمین خودی به دشمن پاس می دهند، گفت: عظمت ایران اسلامی، اقتدار جمهوری اسلامی و شکست ناپذیری نظام اسلامی سه واقعیت امروز است که البته باید مدیریت شود و باید گفت که دفاع مقدس نمایشگاهی از مجاهدت های جهان اسلام در طول تاریخ است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: دفاع مقدس عاشورایی گسترده بوده است که همه صحنه های عاشورای حسینی از جمله مظلومیت ها و‌ حماسه ها در دفاع مقدس کاملا مشهود است و باید گفت که شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان، مدیران مدرسه های مکتب دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه جانفشانی ها، ایثار و شکیبایی مردم در در دوران دفاع مقدس از دیگر شاخص های دفاع مقدس است، افزود: منطق ما در دفاع مقدس، منطق امام حسین(ع) و قیام عاشورای حسینی بوده است، دشمن ما را نمی شناسند و با ابزارهای مختلف به دنبال خستگی ماست.

سردار شاکرمی با تاکید بر اینکه مدیریت الان از مدیریت دوران دفاع مقدس سخت تر است، بیان کرد: رسانه ها در امر مردم یاری در شرایط اقتصادی و شیوع کرونا، بسیار کمک کردند و در امر مبارزه با کرونا مشارکت گسترده ای داشتند و امروز، رسانه ها صادقانه و‌ آگاهانه از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: نشر تفکر اینکه «ما قوی هستیم» پیام دارد که باید در هفته دفاع مقدس به آن پرداخته شود و اگر مدیریت جهادی در کشور حاکم باشد مشکلات پیش روی کشور حل خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار