فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: نباید از مباحث امنیتی غافل شویم، زیرا در بحث امنیتی دشمن در خواب نیست.
کد خبر: ۹۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 06 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار صفرعلی موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی هرمزگان، با تاکید بر ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران در فرودگاه‌ها، گفت: مردم ایران شایسته بهترین خدمت رسانی هستند.
 
وی افزود: تمام افرادی که در فرودگاه به مسافران خدمت رسانی می کنند باید توجه داشته باشند که همیشه حق با مسافر است و با مهربانی و عطوفت با مسافران برخورد کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه در خدمت رسانی به مردم باید بیشترین تلاش را انجام دهیم، ادامه داد: امام خمینی (ره) با آن اقتدارو جایگاهی که داشتند خود را خادم مردم می دانستند، ما نیز باید برای رضای خدا خدمات شایسته ای را در فرودگاه ها ارائه دهیم.
 
موسوی تصریح کرد: تمام کسانی که در فرودگاه کار می کنند، باید راحتی مردم را در نظر داشته باشند تا با همدلی بتوانیم قدمی در راه خدمات رسانی بهتر به مسافران انجام دهیم.
 
فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در فرودگاه سه اصل آموزش، تجهیزات و نیروی انسانی با انگیزه برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مسافران نیاز است، زیرا هرچه بتوانیم با وسایل و تجهیزات پیشرفته کمتر با مردم برخورد داشته باشیم، مردم راحت تر از فرودگاه عبور می کنند.
 
وی در پایان تاکید کرد: البته نباید از مباحث امنیتی غافل شویم، زیرا در بحث امنیتی دشمن در خواب نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار