کد خبر: ۹۰۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 21 September 2020
کوثری رزمایش ثامن ۲ در هفته دفاع مقدس را برنامه‌ای ابتکاری دانست و گفت: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان لنگرود برگزار می شود.
 

 

« الیاس کوثری » از برگزاری رزمایش ثامن ۲ در سطح بسیج شهرستان لنگرود خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این رزمایش توسط معاونت سیاسی سازمان بسیج مستضعفین طراحی شده و همزمان با سراسر کشور در سطح بسیج شهرستان لنگرود برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود، اجرای این طرح در هفته دفاع مقدس را برنامه ابتکاری دانست و افزود: رزمایش ثامن ۲  عرصه حضور بسیج در فضای مجازی را بیش از پیش در توجیه و تبیین هدایت سیاسی افراد جامعه شکوفا می کند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش ثامن ۲ ( سه‌شنبه، ۱ مهر) همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، تصریح کرد: در این طرح کلیه پایگاه‌های مقاومت بسیج توسط یک هادی سیاسی، مربی عقیدتی، مسئول تعلیم و تربیت بسیج و یا صاحب یک مدیر با یک کانال شده و سایر اعضای بسیج را نیز در کانال خود عضو می کنند.

کوثری ادامه داد: کلیه مدیران کانال‌های بسیج پایگاه‌های مقاومت شهرستان لنگرود که صاحب کانال هستند، مطالب سیاسی کانال معیار را بارگذاری و میزان مطالعه افراد را نیز مورد بررسی قرار خواهند داد و در نهایت  نشستی کوتاه با موضوع سیاسی توسط این مدیران برگزار و سؤالات افراد نیز در کانال های مربوطه بارگذاری و پاسخ داده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در بخش دیگری از سخنانش از اجرای بیش از 40 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های هشت ساله رزمندگان اسلام در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی در برابر تجاوز دشمن بعثی است.

وی با بیان اینکه برنامه های  چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، خاطرنشان‌کرد: نواختن زنگ ایثار در مدارس، گلباران مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، نشست های بصیرتی و فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس و... از جمله این برنامه هاست.فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در پایان خواستار برگزاری باشکوه برنامه‌های  هفته دفاع مقدس با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان شد و تاکید کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در سطح شهرستان با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار