عبدالرضا قاسم پور در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بحران کرونا در جهرم، با بیان اینکه نزدیک به هفت ماه است که در تمام دنیا این ویروس منحوس را تجربه می‌کنیم، اظهار داشت: خوشبختانه استان فارس یکی از استان‌های برتر در مقابله با کرونا بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 21 September 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: عبدالرضا قاسم پور در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بحران کرونا در جهرم، با بیان اینکه نزدیک به هفت ماه است که در تمام دنیا این ویروس منحوس را تجربه می‌کنیم، اظهار داشت: خوشبختانه استان فارس یکی از استان‌های برتر در مقابله با کرونا بوده است.

وی افزود: متأسفانه به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بعضی مناطق از استان و کشور شاهد افزایش شیوع ویروس کرونا بودیم که امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه هم‌استانی‌ها موجب افزایش شیوع این بیماری نشویم.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه در زمان مبارزه و مقابله با کرونا در جهرم شاهد اقدامات خوبی بودیم، گفت: هدف از حضور تیمی از استانداری و دانشگاه شیراز، پیشگیری و کنترل موج سوم کرونا است که در هفته‌های آینده شاهد آن خواهیم بود.

قاسم پور بیان کرد: جمعیت بالا، مراودات با بنادر، تردد مسافران از شهرهای دیگر، حضور اتباع خارجی و تراکم جمعیت، آمار ابتلاء و فوتی‌ها را بالا برده است و تلاش مجموعه علوم پزشکی قابل تقدیر است که البته نیاز به تلاش بیشتری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس ادامه داد: همه باید برای فرهنگ سازی استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار تلاش کنیم و همه دستگاه‌ها فرهنگ سازی پروتکل‌های بهداشتی را با قوت ادامه دهند و از تمام ظرفیت‌ها در این جهت استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید تشدید شود، گفت: همه ادارات و سازمان‌ها باید پای کار بیایند و توقع داریم که نظارت‌ها تشدید شود تا شاهد کاهش حساسیت‌ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نباشیم.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: در این خصوص باید با هر تخلفی برخورد و در ادارات هر کارمند و مدیر متخلف به هیئت تخلفات اداری معرفی شود.

قاسم پور اظهار کرد: همچنین در بخش غیر دولتی هم نیز حتماً بازید نظارت و بازرسی‌ها ادامه پیدا کند و اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشده باید برخورد صورت بگیرد تا تفاوت واحدهایی که برای جان مردم ارزش قائل هستند با واحد متخلف مشخص شود.

معاون استاندار فارس یکی از موارد شیوع ویروس کرونا را برگزاری مراسم عزا و عروسی عنوان کرد و گفت: در رابطه با مدارس در سراسر استان تصمیم روند آموزش به شورای مدرسه واگذار شده است.

وی در پایان بیان داشت: راه اندازی و افتتاح بیمارستان جدید جهرم از خواسته‌های استان فارس است و قطعاً این بیمارستان بزرگ می‌تواند نقش مهم و مؤثری داشته باشد.

اشتراک گذاری

برچسب ها: کرونا ، فارس ، ادارات ، رعایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار