مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: برای احداث مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی تاکنون بیش از ۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مرکز هزینه شده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 21 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  زهرا همتی  در حاشیه تور رسانه ای بازدید از ساختمان این مرکز در جمع خبرنگاران توضیح داد: عملیات احداث مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب های این حوزه و ساماندهی افراد آسیب دیده از نیمه سال ۹۶ آغاز شده است.

وی افزود: این مرکز در زمینی به گستره ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع با سه هزار مترمربع زیربنا و در سه طبقه احداث و برای تکمیل آن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: احداث این مرکز با توجه به رسالت آن که کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است بسیار ضروری و یکی از نیازهای مهم حوزه اجتماعی استان محسوب می شود.

همتی خدمات این مرکز را که بصورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت، شامل نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی اعم از زنان و دختران و همچنین کودکان بی سرپرست و بدسرپرست عنوان کرد.

وی یادآور شد: این مرکز جایگزین ساختمان اورژانس اجتماعی این اداره کل می شود که اکنون بصورت استیجاری است و پیش بینی می شود تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با ذکر اینکه اکنون ورودی افراد آسیب دیده و یا در معرض آسیب اجتماعی استان افزایش یافته، ایجاد و افتتاح این مرکز را در ارایه خدمات مطلوب تر به این افراد مهم دانست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار